núm. 188 - Setmana del 28 de maig del 2012

Dijous, segona volta d'eleccions a Director

El dijous d'aquesta setmana és la data programada com a jornada electoral de la segona volta a l'elecció de Director de l'EPSEVG.

Aquesta jornada s'encara després d'una campanya electoral que finalitza demà, dimarts, i que ha de permetre optar a Director de l'EPSEVG als professors Enric Martín i Frederec Vilà, un cop superada la primera volta.

Com en la primera volta, la Mesa Electoral s'ubicarà entre 10h i 18h al vestíbul de l'Escola.

S'obre una delegació de l'Institut de Sostenibilitat de la UPC a Vilanova

Amb l’objectiu d’impulsar i dinamitzar la recerca en l’àmbit de l’educació en sostenibilitat, s’ha creat en el Campus una delegació de l'Institut Universitari de Recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC), del qual n’és coordinador el professor Jordi Segalàs i Coral.

Les línies de col•laboració entre les dues unitats bàsiques són:

- la recerca en sostenibilitat en els àmbits propis de l’enginyeria, i especialment en aquells camps interdisciplinaris que abastin diverses àrees de coneixement;
- la formació a nivell de postgrau  en sostenibilitat dins l’àmbit de l’enginyeria, resseguint, profunditzant i ampliant –si s’escau- la col•laboració desenvolupada fins ara en el marc dels Estudis de Postgrau  organitzats per l’IS.UPC  -en el que l’ EPSEVG també participa- i també a nivell de doctorat  dins el marc del Doctorat en Sostenibilitat organitzat i coordinat per l’IS.UPC;
- la transferència de tecnologia en sostenibilitat dins l’àmbit de l’enginyeria;
- la promoció interna de la cultura de la sostenibilitat a la UPC en l’àmbit de l’enginyeria, orientada actualment pel Pla Sostenible UPC 2015, i que ha tingut precedents de col•laboració per part de l’EPSEVG en aquest i en anteriors marcs de planificació estratègica de la UPC vers la sostenibilitat;
- la participació i el suport de l’EPSEVG i dels seus membres en la planificació estratègica de la UPC en sostenibilitat en l’àmbit de l’enginyeria, així com de col•laboració en les tasques de desenvolupament institucional de l’IS.UPC per a les que sigui requerida;
- la participació i el suport de l’IS.UPC i dels seus membres en la definició i desenvolupament de les iniciatives que desenvolupi l’EPSEVG dins la seva planificació estratègica vers la sostenibilitat, i per a les que sigui requerit.

La delegació s’ubica provisionalment en el despatx AD166.

Per conèixer els projectes en els què l'IS.UPC ja hi èstà treballant, consulteu http://is.upc.edu/

Horari d'estiu dels Serveis del Campus

Adjuntem els horaris dels Serveis del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú per aquest estiu 2012, vigents finsel 15 de setembre.

Horaris d'estiu dels Serveis

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Projectes de Recerca 2012- Recercaixa- Obra Social “La Caixa”

-“Premios de investigación 2012. Ámbito Discapacidad”- Fundació Agrupació Mútua

- Premi Catalunya Empresa Flexible 2012-CValora (Comunicación de Valor Añadido)

Trobareu els detalls de les convocatòries a WEB CTVG - Finançament

Exposició sobre el polifacètic poeta i humanista Joan Sales

Amb motiu del centenari del naixement del poeta Joan Sales, la Biblioteca del Campus ha organitzat una exposició que vol commemorar la seva trajectòria literària i cultural.   L'exposició, que es podrà visitar fins el 31 de juliol al vestíbul de la Biblioteca, vol mostrar també fer el seu destacat paper com activista a favor de la llengua.

Presentació a Vilanova de l'oferta formativa de l'ICE

Com a continuació a la visita que va realitzar, a l'abril,  la direcció de l'ICE a l’equip directiu i els caps de secció departamentals de la nostra Escola , dijous 7 de juny a les 12.30h l’ICE presentarà a la Sala de Juntes l’oferta formativa per a tot el PDI.

'El disseny per a tothom'

Dins del cicle 'Disseny i la Geltrú', dimecres 30 de maig a les 13h tindrà lloc a la sala d'Actes la conferència 'El disseny per a tothom' a càrrec de Francesc Aragall.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/Disseny i la Geltrú/2