núm. 191 - Setmana del 18 de juny del 2012

Comunicacions i Xarxes i Òptiques: NOC 2012

Del 20 al 22 de juny tindrà lloc a Neàpolis la Conferència Europea sobre Comunicacions i Xarxes i Òptiques NOC 2012

El CRAAX (Centre de Recerca d’Arquitectures Avançades de Xarxes)  són també organitzadors de la Conferència on es debatrà el el futur de les xarxes de comunicació de fibra òptica . L’objectiu és presentar els treballs més rellevats en aquesta matèria i  proporcionar un marc per a la col·laboració en la investigació a través dels debats que es centraran en marcar les línies estratègiques de la recerca en aquest camp.

Més informació a http://www.craax.upc.edu/

Oferta formativa de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Metodologies actives per al desenvolupament de l'aprenentatge (19/06/2012)
- La tècnica del puzle com activitat d'avaluació en grups nombrosos (09/07/2012)
- Eines per comunicar amb eficàcia els continguts docents (10/07/2012)

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA EN ANGLÈS
- Summer Intensive InteractiveTeacher Speaking Skills and Strategies (EUETIB) (26/06/2012)

FORMACIÓ EN ATENEA
- Introducció a les lliçons d'ATENEA (EPSEM) (20/06/2012)
- L'activitat Taller a ATENEA: correccions entre iguals (Campus Nord) (20/06/2012)
- Qüestionaris ATENEA. Més que simples qüestions, tota una eina de correcció automàtica de problemes al teu servei (Campus de Terrassa) (21/06/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA
- Introductori al programari MATLAB (02/07/2012)

FORMACIÓ PER A LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
- Primers auxilis (4a edició) (28/06/2012)

JORNADES
- Reptes actuals per a la funció i la formació docent del professorat universitari a la UPC (29/06/2012)
- Jornada d'innovació docent UPC: JID-RIMA 2012 (5/07/2012)

Més informació i inscripcions a http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- “Premio Internacional “Navarra” de Atención de la Dependencia 2012”- Gobierno de Navarra i Caja Navarra
- "Plan AVANZA Competitividad I+D 2012"- MINETUR

Trobareu els detalls de les convocatòries a la WEB CTVG - Finançament

Nomenament de Frederic Vilà com a nou director de l'EPSEVG

2 de juliol a les 9h el rector de la UPC, Antoni Giró, nomenarà a Frederic Vilà com a director de l'EPSEVG.
L'acte tindrà lloc al despatx de Direcció de l'EPSEVG.

Jornada de portes Obertes de juny

Dimecres 20 de juny a les 16h tindrà lloc a la Sala d'Actes la quarta la jornada de portes obertes d'aquest curs.  Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2394

La Marató de donació de sang a Vilanova

Us recordem que dimecres 20 de juny, de 10.00h. a 22.00h, al Teatre Pincipal hi ha la Marató de Donació de Sang de Vilanova i la Geltrú.

Pots ser donant de sang si:

* Tens entre els 18 i els 65 anys.
* Peses més de 50 Kg.
* No has d'haver patit l'hepatitis després dels 12 anys.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/Marato de sang

Marató de donació de sang a Vilanova i la Geltrú 2012

Cloenda de l'EPS i l'IDPS

Divendres 22 de juny tindrà lloc a les 11h a la Sala de Juntes la cloenda de l'EPS i l'IDPS.

Es realitzarà el lliurament de diploma i certificat a tots els estudiants participants en els dos programes, i a continuació,  la tradicional fotografia de grup.  Hi assistiran a l'acte les empreses (Aena, Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Amor de Madre, Càtedra d'accessibilitat, Lab i SEAT) implicades en els projectes desenvolupats pels alumnes, i  els tutors acadèmics.