núm. 194 - Setmana del 9 de juliol del 2012

Junta d'Escola

Us recordem que  la propera Junta d'Escola  tindrà lloc
  • Dimarts 10 de juliol
  • 10h a 13h
  • Sala de Juntes
Les persones interessades en assistir-hi com a convidats cal que ho facin saber a Pilar Alemany o David Raya.

Oferta formativa de l'ICE

FORMACIÓ PER A LA DOCÈNCIA
- Eines per comunicar amb eficàcia els continguts docents (10/07/2012)
-La integració de la competència “Tercera Llengua” (anglès) a les matèries d’enginyeria (13/07/2012)
- Tutoria i Universitat (EET) (19/07/2012)

FORMACIÓ EN ATENEA
- Sessió Informativa sobre ATENEA 6 (la nova versió del campus virtual de la UPC) (5a Edició) (Campus Sud de Barcelona)  (10/7/2012)
- Sessió Informativa sobre ATENEA 6 (la nova versió del campus virtual de la UPC) (6a Edició) (Campus de Vilanova) (11/7/2012 )
- Introducció als qüestionaris ATENEA i Wiris Quizzes (3a edició) (Campus de Terrassa) (11/7/2012)
- Sessió Informativa sobre ATENEA 6 (la nova versió del campus virtual de la UPC) (7a Edició) (Campus Urgell)  (12/7/2012)

FORMACIÓ PER A LA PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
- Riscos en laboratoris elèctrics i electrònics (10/7/2012)

FORMACIÓ PER A LA RECERCA
- Actualització del CV a DRAC (MAII) (10/07/2012)

Mésninformació i inscripcions a http://www.upc.edu/ice/lice-de-la-upc/secretaria-virtual/inscripcions-obertes

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- XIII Premio Talgo a la Innovación Tecnológica- Patentes Talgo, S.L.

Trobareu els detalls de la convocatòria a WEB CTVG - Finançament

11a. edició del Torneig de Futbol Sala PDIPAS

I després del dinar....torneig de Futbol Sala PDIPAS.

Dijous 12 de juliol, de 15h a 19h30, al Poliesportiu del Campus Nord tindrà lloc la 11a. edició del Torneig de Futbol Sala PDIPAS.

Per participar-hi no cal ser soci de l'Univers,  només cal contactar amb Cecilio Angulo o David Raya

Apunteu-vos-hi!

Trobada estatal de monedes socials i complentàries

Dijous 12 de juliol tindrà lloc a  la sala d'actes de l'Escola la benvinguda als participants a la trobada estatal de monedes socials i complementàries que tindrà lloc a Vilanova i la Geltrú del 12 al 15 de juliol.

Divendres 13 i també a la sala d'Actes es celebraran les primeres conferències al voltant de les monedes socials i complementàries: valors de l'intercanvi, experiències, etc.

Més informació a http://encuentromonedasvng2012.blogspot.com i en el programa adjunt.

Trobada estatal de monedes socials

Dinar d'estiu

Dimecres 11 de juliol, dinar d'estiu del Campus.

El professor del dept. d'Electricitat Josep Anton Sánchez , una vegada més, és el cuiner del menú, que consisteix en:
  • Amanida oriental
  • Fideuà de Vilanova
  • Sorbet

Cal fer el pagament dels 6€ del dinar a Negociat Econòmic.

Ens trobem a les 14h al Bar de l'Escola!