núm. 10 - Setmana del 14 d'abril del 2008

Participació de l'EPSEVG a l'Espai de l'Estudiant 2008 de Valls

Compra de bibliografia d'especialització 2008

En el fitxer que trobareu a la pàgina web de la Biblioteca hi podeu fer constar les vostres desiderates de bibliografia d'especialització. Només heu d'incloure-hi les cites bibliogràfiques dels documents que donen suport a la vostra activitat de recerca.

Amb el propòsit de facilitar el procés és necessari:

• Centralitzar les vostres demandes com a Departament mitjançant el vostre Responsable de secció.
  • Fer arribar un únic llistat degudament complimentat de material pel Departament, de forma prioritzada, mitjançant un correu electrònic a l'Alfonso Ramos (alfonso.ramos@upc.edu)

Per acabar, us recordem que es prioritzarà l'adquisició de documents no disponibles a les Biblioteques de la UPC.

Fer el gruix de les vostres peticions fins el dia 23 d’abril. Això no exclou que més endavant envieu comandes puntuals, en funció de les necessitats sorgides durant l'any, i que s'adquiriran si hi ha el romanent suficient a la partida pressupostària.

Formulari llibres 2008

Presentació de l'estudi sobre perfils professionals de l'àmbit TIC

Organitzat pel Col·legi i l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació

22 d’abril,Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107)

17:30h. Recepció dels assistents

18:00h. Benvinguda a càrrec del Sr. Joan Majó, director general d’Universitats de la Generalitat de Catalunya

18:15h. Presentació dels resultats de l’estudi sobre perfils professionals, Sra. Ariadna Llorens, professora del departament d’organització d’empreses de la UPC

18:40h. Presentació de la situació actual del mercat laboral, Sr. Juan Antonio Esteban, director general d’Infojobs

19:00h. Torn obert de paraula

19:20h. Cloenda a càrrec del Sr. Carles Martín, president de l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (ACET)

19:30h. Còctel

Informació i Inscripcions:  inscripcio@coetc.org  /  93 229 20 03

Convocatòria del Programa ALFA III de la Comissió Europea, EuropeAid.

a) Contribuir en el procés d'integració regional propiciant la creació d'una àrea comuna d'Educació Superior a la regió i potenciar sinergies amb el sistema de la UE.

b) Ajudar a millorar la qualitat i accés a l'Educació Superior a l'Amèrica Llatina.

Les accions previstes inclouran:

I) Projectes conjunts d'institucions europees i llatinoamericanes (Lot 1)

II) Implantació de mesures estructurals referents a la reforma dels sistemes d'ensenyament superior a Amèrica Llatina (Lot 2)

III) Mesures d'acompanyament (Lot 3)

La data límit per a la presentació de candidatures és el 16 de juny de 2008. Però, com a novetat i en considerar que es tracta de projectes institucionals, cada institució podrà presentar 1 proposta per a cada lot com a coordinadora. No serà el mateix en el cas de presentar-se com a sòcia (no hi ha límit de propostes a presentar) Per aquest motiu i en el cas que estigueu interessats en presentar alguna proposta on la UPC sigui coordinadora, la data límit de presentació d'aquestes propostes serà el 5 de juny de 2008 al Servei de Relacions Internacionals de la UPC.

El programa ALFA III és un programa de cooperació d'Ensenyament Superior per a la Amèrica Llatina. El objectius del programa són:

Premios EVERIS de ensayo y emprenderores 2008

El Premio emprendedores, dotat amb 60.000 euros, vol fomentar l'aparició de nous emprendedors, avalats per acadèmics de reconegut prestigi, per facilitar el finançament de projectes empresarials viables i innovadors que reportin beneficis a la societat.

El Premio ensayo, dotat amb 24.000 euros, es centra en les reflexions sobre a polítiques de negoci i el rol de les empreses en les dinàmiques de canvi social. També es podrà concedir un accèssit a una obra finalista, amb un premi de 6.000 euros.

Els treballs es poden lliurar fins el 16 de juliol d'enguany.

web: www.fundacioneveris.es

Conferència del grup Iriscom

Divendres dia 18 a les 9:30 del matí, a la Aula Màster de l'EPSEVG amb l'objectiu de presentar el ratolí controlat pels ulls adreçat a  persones amb discapacitat motora.

Informacio i inscripcions: Càtedra d'Accessibilitat (telf. 93 896 72 45, natalia.sogas@upc.edu)

Taller d'Orientació Professional per als estudiants de l'EPSEVG

Redacció del CV i eines útils per començar la recerca de feina. Dilluns 21 d'abril a les 12 hores a l'Aula Master ofert per l'Oficina d'Orientació i Inserció Laboral (OOIL) de la UPC.

Dinar Internacional

Organitzat per l'Area de Relacions Externes el dimarts 21 d'abril per degustar gastronomia internacional. Per participar-hi cal portar algun plat típic.

Paella Popular

El dijous 24 d'abril es realitzarà una Paella Popular a la platja de Ribes Rojes dins de la Festa de l'Esport. Inscripcions a 5€ a Univers.