núm. 201 - Setmana del 22 d'octubre del 2012

Disseny i la Geltrú/ 4

Dijous 25 d'octubre a les 13h a la sala d'actes de l'Escola tindrà lloc la conferència 'L'hospital per a infants està per dissenyar' a càrrec de Jaume Pérez Payarols.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/dissenyilageltru

Inici de la tercera edició del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica

Divendres passar 19 d'octubre va tenir lloc a les 15h a la sala d'actes de l'EPSEVG, l'acte de cloenda de la segona edició del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica i inauguració del nou curs 2012/2013.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2428

Setmana Internacional de l'Accés Obert

Durant la setmana del 22 al 28 d'octubre la UPC participa en la Setmana Internacional de l'Accés Obert.
És un acte promogut per SPARC (Scholarly Publishing and Academics Resource Coalition) que té com a objectiu difondre els avantatges de publicar en obert a la comunitat científica.

La UPC col·labora de manera activa amb l'organització de la videoconferència 'A Short tour of OA book publishing and the project bid "Going for Gold"' a càrrec de l'Eelco Ferwerda, president de l'Association of European University Presses i director del projecte OAPEN (Open Access Publishing in European Networks). També amb la taula rodona 'Publicar en obert', adreçada als investigadors de la UB i la UPC amb l’objectiu de donar a conèixer als autors els beneficis de publicar en obert i la realització d’una enquesta sobre els canals de publicació emprats per investigadors a Bibliotècnica.

Més informació a http://bibliotecnica.upc.edu/openaccessweek

Millores al Web of Knowledge

Diumenge 21 d’octubre Thomson va actualitzar la versió de Web of Knowledge.
El canvi de versió a la 5.8 suposa entre d’altres:
 -          Més possibilitats quant a la localització de la informació amb la incorporació de Data Citation Index, una eina que permet als usuaris localitzar mé fàcilment les dades que necessita;
-          Millores quant a la cerca que permetran cerques més flexibles i el refinament de les cerques;
-          Millor gestió de les alertes amb la incorporació de noves funcionalitats per l’edició ràpida d’alertes