núm. 202 - Setmana del 29 d'octubre del 2012

Canvis en el calendari acadèmic 2012-2013/1

Per tal de respectar el dret a participar en la vaga convocada pel 14 de novembre, s'han modificat els calendaris acadèmics de tots els estudis que s'imparteixen en el Campus. Els podeu consultar a:

Horaris dels Serveis del Campus pel 2 de novembre

En el document que es mostra a continuació, trobareu els horaris dels diferents serveis del Campus pel dia 2 de novembre.

Horaris del serveis pel dia 2 de novembre

Ja està disponible el 7è butlletí del DRAC

Els punts d'interès especial d'aquest nou butlletí són:
- Sexxennis, plan nacional I+D+I i  punts PAR.
- Dades personals de SPA (aplicatiu del personal de la UPC)
- Informe de recerca (PAR i PATT) de l’any 2011
- Videotutorials DRAC
- Nova tipologia cursos
- Actualització del CV

Consulteu el butlletí a drac.upc.edu/info/menu1/butlleti-drac

Ajuts per al disseny i elaboració de propostes de programa de doctorat industrial (Programes DI 2012)

Objecte:

Atorgar ajuts a universitats del sistema universitari català que presentin propostes de programa de doctorat industrial. Els programes de doctorat industrial han de tenir com a objectius:
a) Contribuir al desenvolupament i la innovació del teixit industrial català mitjançant la transferència de talent investigador a les empreses.
b) Retenir talent i afavorir la competitivitat empresarial.
c) Fomentar el desenvolupament de recerca col·laborativa públic-privada
d) Situar a estudiants de doctorat en condicions d'incorporació a l'empresa per desenvolupar projectes d'R+D+I.

Sol·licitants:
Poden beneficiar-se d'aquests ajuts les universitats del sistema universitari de Catalunya que presentin una proposta de programa de doctorat industrial

Import:
Els ajuts seran com a màxim de 9.000 euros.

Termini de presentació:
El termini de presentació de les sol·licituds resta obert fins al 18 de novembre de 2012.

Lloc de presentació:
Les sol·licituds s'han de presentar telemàticament i en format paper en el registre de l'AGAUR o d'acord amb el que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú. Les sol·licituds es poden presentar també a les oficines de correus, dins d'un sobre obert per tal que el funcionari o la funcionària les dati i segelli abans de certificar-les. L'imprès normalitzat de sol·licitud i les bases es poden obtenir a les dependències de l'AGAUR (Passeig Lluís Companys, 23, 08010 Barcelona) i també a la seva pàgina web (http://www.gencat.cat/agaur). Davant de qualsevol incidència o diferència entre els impresos presentats en format paper i els presentats telemàticament, sempre preval la sol·licitud presentada al registre de l'AGAUR en format paper. És obligatori presentar els impresos en paper dins del termini per optar a la convocatòria.

Resolució:
El termini legal màxim de resolució és de sis mesos a partir de la publicació d'aquesta convocatòria al DOGC. Transcorregut aquest termini sense resolució expressa, l'ajut sol·licitat s'entendrà desestimat per silenci.

Més informació a