núm. 205 - Setmana del 19 de novembre del 2012

Cafè del Director

Finalment, el café amb el director serà dimarts 27 de novembre a les 13h a l'AA207.

Desprogramació del Grau d'en Enginyeria de Sistemes Electrònics

Formalment i segons s'ha acordat en Consell de Govern de 5 de novembre, s'ha desprogramat el Grau en Enginyeria de Sistemes Electrònics de l'EPSEVG.

Setmana de la ciència 2012

A www.epsevg.upc.edu/setmana-de-la-ciencia podeu consultes les activitats organitzades en motiu de la Setmana de la Ciència, del 19 al 23 de novembre.

Estudiants de 1r d'ESO fins a 2n Batxillerat dels diferents centres de la comarca visitaran l'escola per assistir a les conferències programades a la sala d'Actes.

Beques de mobilitat cap a Rússia per a estudiantat i PDI

En el marc del programa ERANET-MUNDUS,  s'ha obert també la segona convocatòria de beques de mobilitat cap a Rússia per a estudiants i PDI de la UPC.

El projecte ofereix mobilitats a nivell de grau, màster, doctorat, post-doctorat i per a PDI de durades entre 6 i 10 mesos. Les beques inclouen : ajut de viatge, mensualitat de la beca i assegurança. Per exemple: un estudiant de Doctorat beneficiari de l'ajut rebria 1500euros/mes; un post-Doc 1800euros/mes; i un Staff 2500euros per a una estada d'un mes.

Els candidats han de presentar la seva sol·licitud directament a través del web del projecte, abans del 20 desembre: http://www.eranetmundus.ub.edu
(Les sol·licituds rebudes mitjançant altres mitjans o fora de termini quedaran directament desestimades.)

La conferència de l'Avril Acolla, ja disponible!

La conferència a càrrec de l'Avril Acolla, 'Diseño para todos: la herramienta para lograr crecimiento económico a través de la innovación y la inclusión social', ja es troba disponible a la Videoteca de la UPC.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/Avril

Nova edició del JACCES

Aquest més de Novembre s'ha publicat el volum 2 número 2 del Journal of Accessibility and Design for All - JACCES (ISSN: 2013-7087).

La publicació inclou articles relacionats amb l'accés a sistemes de comunicació i informació: investigació sobre un joystick especific per a les cadires de rodes per a que els usuaris controlin aparells TIC; altres articles relacionats amb l'accessibilitat en els continguts educacionals i tecnologies de la comunicació i la informació per estudiants amb discapacitat motora i auditiva.

De l'àrea d'arquitectura, es publica un article d'investigació sobre els diferents tipus de pas de zebra i les seves funcionalitats.

Els articles els trobareu a www.jacces.org

Obligatori l'ús del CVN en convocatòries del MICINN

Us informem que en la convocatòria d'ajuts del MICIIN per personal postdoctoral i personal de suport a la recerca, ja demanen obligatòriament presentar el CV en format normalitzat, tant de l'investigador candidat a rebre l'ajuda com de l'investigador tutor. (Font d'informació: http://www.boe.es/boe/dias/2012/10/24/pdfs/BOE-A-2012-13213.pdf )

Recordeu que DRAC permet generar el CV en format CVN (normalitzat) des de la pestanya CURRÍCULUM > Escollint la tipologia CVN. També disposeu d'un videotutorial on s'explica com generar-se el CVN.