núm. 206 - Setmana del 22 de novembre del 2012

Cafè del Director

Recordar-vos que tindrà lloc dimarts 27 de novembre a les 13h a l'AA207.

Edificis del Campus tancats durant les vacances de Nadal

D’acord amb el que ha establert el Consell de Govern i les instruccions de la Gerència de UPC, en relació amb les mesures de contenció pressupostaria i d’estalvi energètic, us comuniquem els edificis del Campus que romandran tancats durant les vacances de Nadal de 2012.

-Edifici Principal A (Escola):  tancat del dia 22 desembre al 6 de gener.
• El PDI podrà accedir a l’edifici amb identificació UPC.
• Els estudiants de l’EPSEVG podran accedir a les aules d’estudis habilitades presentat el carnet d’estudiant de l’Escola.

-Edifici B (Aulari): tancat durant tot el període

-Edifici D (Biblioteca) tancat durant tot el període

-Edifici Neàpolis, edifici CTVG, i LAB restaran tancats però podrà accedir només el personal que ja té autorització.

Per qualsevol consulta, podeu dirigir-vos a l'administrador del campus o bé al servei corresponent.

Seminars for PhD students

As you already know, we're organizing a programme of doctoral workshops to promote networking and the dissemination of information among PhD students and researchers at UPC-Vilanova.

This programme consists of a series of regular seminars for PhD students to present and discuss their research. Apart from these seminars, we will schedule different workshops focusing on key cross-curricular skills for PhD students, such as academic writing, teambuilding, knowledge transfer, etc. These sessions will be held by guest lecturers from different European universities and the working language will be English.

As part of this programme, we'll set up a facebook site for the PhD student community in Vilanova.

PhD students, tutors, and researchers are welcome to attend the presentation session on 29th November at 12.30 (room AA101), in which we'll discuss specific details of the programme and will give you a calendar of workshops.

Lotería de Nadal

Us recordem que ja han arribat les participacions de la Loteria de Nadal.
Els interessats en adquirir-ne poden passar per la Unitat d'Administració i Direcció (matins) abans de divendres 14 de desembre (o fins que s'exhaureixin les existències). Cada participació val 5 euros.

Som-hi, que aquest sí!

Ajuts, premis i subvencions de recerca

A continuació podeu veure la última convocatòria publicada.

-Premios Fundación MAPFRE 2012-Fundación MAPFRE

Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG- Finançament