núm. 215 - Setmana 11 de febrer del 2013

Inici de l'EPS i l'IDPS

Avui han començat les classes de l'EPS i l'IDPS, després de la inauguració del curs 2012/2013 celebrada divendres passat.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/EPS_IDPS

Guardonats UPC 2012

Des del Consell Social es vol fer un reconeixement a totes les persones de la comunitat UPC, del Grup UPC i de les entitats vinculades que han rebut un premi o una distinció per motiu de la seva tasca acadèmica o investigadora, i que amb les seves aportacions en el camp de la recerca i la docència fan que la UPC sigui una institució de referència. Amb la informació dels premis rebuts, el Consell Social publica un document a la web, a més de la seva menció en la NIT UPC.

Per aquest motiu, si heu obtingut un guardó durant l’any 2012  i voleu ser inclòs/a en aquesta publicació, cal que ompliu el formulari que trobareu  a   http://www.upc.edu/consellsocial/guardonats abans del 22 de març. També fer arribar aquesta informació a  promocio.epsevg@upc.edu

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- VII Premio BSH-UZ a la innovación en la empresa- Cátedra BSH-UZ
- Convocatoria CYTED Investigación 2013-CYTED

Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG - Finançament

Nou servei de fisioteràpia a l'Escola.

Hi ha un nou servei de fisioteràpia a l'Escola (3a planta) on es realitzen tractaments del dolor, recuperació i tractament de lesions, reflexologia podal, osteopatia mètode Poyet, fisioteràpia esportiva, etc.  amb preus especial per a la comunitat universitària.

Aprofiteu-vos al febrer i març dels bonus de cinc sessions amb un 15% de descompte.

Per a mes informació o reservar hora contactar amb el 677.561.282 o fisuterapia.susana.ortega@gmail.com