núm. 217 - Setmana del 25 de febrer del 2013

SARTI present al Mobile World Congress 2013

En el marc del Mobile World Congress, el 27 de febrer, el grup SARTI, membre actiu de l´OGC en el desenvolupament d´estàndards, mostrarà l´aplicació d´aquests estàndards en la gestió de dades de l´OBSEA.  Serà en la conferència sobre Estàndards OGC per la propera generació de Serveis Basats en Localització.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/SARTIalMWC2013

Doctoral workshop 'Writing for international publication'

El tema del segon taller del doctoral workshop  és 'Writing for international publication' a càrrec de Maria Kuteeva, directora del Centre for Academic English (CAE), de l'Stocklom University.

Serà dijous 24 de febrer a les 10 a 12h  a l’aula AA101 i les classes es renprendran a les 15h a l'aula AA204 fins les 17h.

Més informació a  http://doctorat.upc.edu/escola-doctorat/ft/workshop-writing-for-international-publication.

Tots aquells que estigueu interessats en participar contecteu amb pilar.alemany@upc.edu.
Per a un millor aprofitament de la sessió,  vegeu les indicacions que s'adjunten.

Els propers tallers seran 7 i 14 de març. Informarem de continguts i ubicació.

Writing for international publication

Eleccions al Claustre Universitari 2012

Proclamació definitiva dels candidats i candidates electes del Claustre Universitari: Relació de candidats i candidadates i informació sobre el procés electoral a https://seuelectronica.upc.edu//eleccions-renovacio-total-claustre-2012/

Comencen els cursos del Servei a l'Esport al Campus

Els cursos que ofereix el Servei d'Esport són:

• Ioga: Informa't dels diferents horaris. Preu: 60 e/quadrimestre per una hora a la setmana.
  • Ioguilates (ioga+pilates): els dilluns a les 15.30h. Preu: 60 e/quadrimestre per una hora a la setmana.
  • Meditació: els divendres de 15.30h a 16.30h. Preu 25€/ quadrimestre.
  • Recuperació Funcional: dimarts i/o dijous de 14.15h a 15.15h
Totes les classes es realitzen a la Sala Polivalent (3er pis de l'EPSEVG)
Inscripcions fins el 28 de febrer.
  •  Lliga de Futbol Sala de Primavera: inscripcions fins el 26 de febrer
Inscripcions a l'Oficina del Servei d'Esports

Més informació a www.univers.upc.edu/campus/vilanova

No hi ha excusa per no estar en forma!

Premi PFC Fundación Universia: per a estudiantat i professorat

Un any més la UPC i la Fundación UNIVERSIA, han signat un nou acord per a la convocatòria 2012 del Premio PFC Fundación Universia.

Aquest premi està dirigit a l'estudiantat de la UPC que hagi defensat i aprovat un projecte final de carrera (també inclou el Treball Fi de Grau i el Treball Fi de Màster) durant l'any 2012, que tingui com objecte l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques, adaptació d'instal·lacions, etc.., destinats a afavorir l'accessibilitat i integració de les persones amb discapacitat en un entorn sociolaboral.

Premis:

- Premi de 3000€ més diploma per l'autor/a del projecte, i un portàtil pel director/a  del treball.
- Àccessit amb una dotació de 1500€ més diploma per l'autor/a del projecte

La convocatòria està oberta fins el 22 de març de 2013.

Més informació a:

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-  Investigación 2013- CYTED
- Premi Fondena 2013 en favor de la conservació de la fauna i/o flora- Fundació Fondena
- V Premio Uni>PROYECTA al mejor Proyecto Emprendedor Universitario- Portal Universia, S.L.
- Call to Innovation 2013- Fundació Rafael del Pino. Grupo Consentino. BBVA
- VII Edición Premios Vodafone a la Innovación en Telecomunicaciones- Fundación Vodafone
- Convocatòria d’ajuts de la Fundación Biodiversidad 2013- Fundación Biodiversidad
- VII Premio Treelogic al Espíritu Innovador- Treelogic

Trobareu els detalls de les convocatòries a la web CTVG - Finançament

Jornada de Portes Obertes

Dimecres 27 de febrer és la data de la primera jornada de portes obertes del Campus.
Altres jornades previstes són 23 de març (dissabte) , 15 d'abril i 14 de maig

Podeu convidar a venir-hi a estudiantat de Batxillerat, CFGS i ESO, mares i pares, professorat i a tot aquell que estigui interessat en els estudis que impartim en el campus.

Més informació i inscripcions a www.epsevg.upc.edu/jornadesdeportesobertes2013

Conferència 'TEDxUPC: creativitat, disseny, innovació i enginyeria'

Dijous 28 de febrer a les 12.30 a la sala d'actes tindrà lloc la conferència 'TEDxUPC: creativitat, disseny, innovació i enginyeria' a càrrec dels professors i estudiantes participants en l'organització del TEDxUPC 2012.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2464