núm. 223 - Setmana del 15 d'abril del 2013

Canvi d'ubicació de la 2ona Jornada Anual d'UPC Alumni

La 2ona Jornada Anual d'UPC Alumni de 17 d'abrl serà a la Casa Llotja de Mar (P.Isabel II, 1 de Barcelona).
El programa de la Jornada:

"Tres projectes que miren al futur" (18.00 h)
Presentació de tres projectes de recerca, innovadors, desenvolupats a la UPC, a càrrec dels investigadors responsables.

"És l'hora de la indústria" (19.00 h)
Taula rodona moderada per Ramon Aymerich, redactor en cap d'Economia de La Vanguardia, i amb la participació de:
- Josep González, president de PIMEC
- Carles Sumarroca, vicepresident de COMSA EMTE
- Josep M. Álvarez, secretari general de la UGT
- Antón Costas, catedràtic d'Economia de la Universitat de Barcelona.

L'acte comptarà amb la presència del secretari general d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Sr. Xavier Gibert.

Premio Proyecto Fin de Carrera 2012 - 2013.

Fundación Universia i Fundación Vodafone España convoquen la III edició del Premio Proyecto Fin de Carrera 2012 - 2013.

La convocatòria està oberta a l'estudiantat d'enginyeria que des de gener de  2012 a juny de 2013 hagi aprobat el PFC en qulsevol universitat espanyola. Aquests projectes tenen per objectiu el desenvolupament de productes TIC que afavoreixin l'accessibilitat i integració sociolaboral de les persones amb discapacitat.
Hi ha una dotació de 5.000€, 3.000 i 1.500€ en premis.

Més informació en el document adjunt.

Premio Proyecto Fin de Carrera 2012/2013

Conferència 'Responsible Research and Innovation in the European Union'

Per mitjà de l’ 'R+D+4i Project Euro-Action Group Association' organitzem, el proper dia 2 de maig, a la Seu del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya, la conferència “Responsible Research and Innovation in the European Union” d’acord amb el programa adjunt.

Podeu confirmar l’assistència a puri.albaluque4@gmail.com o bé al 93 317 20 26.

Responsible Research and Innovation in the European Union”

Programa d'Innovació Estratègica

L'Escola de Direcció d'Empreses (EDE) impartirà 'Programa d'Innovació Estratègica'.
  • 2 sessions: 22 i 29 de maig
  • 12h, de 8.30 h a 14.30 h
  • Molí de Mar
  • Preu comunitat EPSEVG, 15% de descompte: 298€
Es lliurarà diploma del Programa d'Innovació Estratègica amb el segell de l'EDE.

Més informació a www.ede.cat

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- Concurso ABB de proyectos Sociales 2013- ABB España
- "Energía para la Solidaridad-2013"-Fundación Iberdrola

Trobareu els detalls de les convocatòries a la web del CTVG -  Finançament

Propostes Fem Jardí

El passat divendres dia 12 es va acabar el termini de presentació de propostes per Fem Jardí.
S'han presentat 4 propostes realitzades per estudiantat, PAS i també PDI. Avui es coneixeran les propostes que han superat la fase de preselecció del jurat i que passen a votació popular a partir de demà fins el 22 d'abril.

Els membres del jurat han estat

Una persona especialitzada de l’àmbit del paisatgisme: Xavier Fábregas,  (ESAB)
Una persona de la comissió Fem jardí a l’EPSEVG: Pilar Alemany.
Una persona de l’equip directiu de l’EPSEVG: Pere Ponsa.
Una persona, designada per l’EPSEVG, relacionada amb la concessió de manteniment del jardí: Joan Casado

L'objectiu de la preselecció per part del jurat és només per deixar fora de concurs les propostes que no compleixen les bases del concurs. El jurat ha manifestat sorprendre's gratament per la qualitat de les propostes presentades.

La informació dels projectes per a la votació es farà pública al blog: http://blocs.epsevg.upc.edu/jardi/fem-concurs-2/

El dia 23 es lliurarà el premi, un Interral,  al grup que resulti guanyador en l'acte de lliurament de premis previst per la Diada del Campus, .