núm. 227 - Setmana del 13 de maig del 2013

Disseny i la Geltrú/ 10

Dijous 16 de maig a les 13h a la sala d'actes de l'EPSEVG tindrà lloc la desena confererència del cicle Disseny i la Geltrú.

Es tracta de 'Conexión diseño - ingenería en TALGO' a càrrec de José Luis López Gómez, , exdirector tècnic i actualment assessor tècnic de patents Talgo, amb una trajectòria vinculada al món del disseny i a l'èxit del projecte Talgo. És un dels tres candidats al Premio Inventor Europeo 2013 pel sistema ‘Optimización del guiado de rodadura de trenes'.

Més informació a  http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2503

Face2Face 2013

29 i 30 de maig se celebra una nova edició del Face2Face.

La data límit en què l'estudiantat pot presentar el CV és divendres 17 de maig. En base als requeriments sol·licitats per les empreses i els CV rebuts, 29 i 30 tindran lloc al vestíbul les entrevistes entre ambdós.

En aquest vuitena edició, l'emprenedoria té reservada una especial atenció concentrada en dijous 30.

12.30h : taula rodona on joves empenedors ens explicaran 'les claus de l'emprenedoria'. A la sala d'actes.
16 h a Neàpolis, empreses coworkers mostraran 'El poder de la innovació a través de la col·laboració. Neàpolis Cowork, una nova forma de treballar'.

English corner

Amb l’ànim de desenvolupar habilitats comunicatives, i després de la bona experiència de divendres passat, mentre esmorzem al bar de l'Escola,  tots aquells que ho vulgueu podeu posar en pràcticar l'anglès. No és tant un tema del nivell  que cadascú tingui, sinó d’incentivar que es parli en anglès i així anar progressant a l’intentar escoltar els altres i intentar participar en la conversa.

El tema de divendres vinent és: menjar.

Join us!

III Jornada UNIDISCAT

El Consell Interuniversitari de Catalunya, a través de la Comissió Tècnica UNIDISCAT (Universitat i Discapacitat a Catalunya), organitza la III Jornada UNIDISCAT. L’objectiu de la jornada és mostrar algunes de les activitats i programes endegats per les universitats catalanes que es consideren bones pràctiques per donar resposta a les necessitats educatives específiques  de la comunitat universitària i normalitzar les activitats docents i d’avaluació.

L’orientació, l’accés i l’atenció a la universitat i les bones pràctiques a la universitat seran els temes en els que es centrarà la jornada. També es comptarà amb la participació d’entitats relacionades amb l’àmbit de la discapacitat i d’estudiants universitaris. Ester Simó de l'EPSEVG i Antoni Pérez de l'EUETIB presentaran, com a bona pràctica a la universitat, la UPC inclusiva.

La jornada tindrà lloc el dia 23 de maig de 2013 de 9:30 a 14:30 hores a les Facultats de Filosofia i de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (Carrer Montalegre 6, 08001 Barcelona).

Us podeu incriure gratuïtament fins el 20 de maig a www.gencat.cat/universitats/unidiscat. (aforament limitat)

En el document adjunt trobareu el programa de la jornada.

III Jornada UNIDISCAT

Sabem com actuar davant d'un gos pigall?

Per tal de facilitar la tasca d'aquests gossos i milllorar així l'atenció que ofereixen, us enllacem al web on podeu trobar la guia per saber com actuar quant ens trobem en companyia d'una persona cega amb un gos pigall.

Guanyador de l'InterRail

Cristian López García, estudiant d'informàtica, és el guanyador de l'InterRail que es va sortejar com premi entre tot l'estudiantat participant en les activitats de la Setmana Cultural, que van determinar que Informàtica és la titulació guanyadora del Campus curs 2012/2013.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2502

Taula rodona 'Elements tècnics de seguretat en el ferrocarril'

Dijous 16 de maig a les 18.30h al Museu de Ferrocarril tindrà lloc la taula rodona 'Elements tècnics de seguretat en el  ferrocarril'.

Aquesta nova activitat oenmmarcada dins del Fòrum InterRail anirà a  càrrec de Josep Lluis Arqués, assessor tècnic de l'empresa IDOM i coordinador del màster en sistemes ferroviaris i tracció elèctrica, i Enric Domínguez, director de projectes de SENER i professor del Màster.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2501