núm. 228 - Setmana del 20 de maig del 2013

Face2Face: 29 i 30 de maig

29 i 30 de maig se celebra la setena edició del Face2Face. La principal novetat d'enguany és el paper destacat que tindrà l'emprenedoria.

• Dijous 30 de maig a les 12.30h tindrà lloc la taula rodona 'Les claus de l'emprenedoria' en la què joves emprenedors explicaran la seva experiència i moderats per Fòrum d'Inversors, conclouran amb les claus de l'emprenedoria
  • Abans, a les 12h  tindrà lloc la presentació de UPC Alumni:  'UPC Alumni el teu company per després de la Universitat ' a càrrec d'Àngels Serrat, tècnica de UPC Alumni. Presentarà els beneficis de formar part de UPC Alumni com són el suport en el procés de cerca de feina, tallers de desenvolupament de competències, taules rodones i altres activitats,  l'accés a la Borsa de treball pròpia i  plataforma de descomptes UPC Alumni.
  • A les 16h hi ha programada una visita a Neàpolis per conèixer com treballen les empreses coworkers.
  • Dimecres 29 és el dia reservat per a les entrevistes al vestíbul de l'EPSEVGi les presentacions d'empreses.

Us animem a què feu difusió d'aquestes activitats entre l'estudiantat.

Sismòmetre per a detectar terratrèmols

SARTI ha desenvolupat un sismòmetre útil per la mesura i localització de telesismes i sismes locals. El nou sismòmetre incorpora un desenvolupament electrònic que permet el desplegament de l’instrument sota de l'aigua, donat que aquests dispositius estan pensats per treballar en camp obert i és necessària cobertura GPS per la seva sincronització.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2505

Premi Crítica Serra d’Or 2013 per 'Arrels germàniques de la matemàtica contemporània'

Jordi Guàrdia, professor del departament de Matemàtica Aplicada IV,  és un dels autors de llibre 'Arrels germàniques de la matemàtica contemporània', obra gunayadora del Premi Crítica Serra d'Or 2013.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2504

English Corner

The next session of the English Corner will be about 'houses'.
Join us!

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de la última convocatòria publicada.

- Projectes de Recerca 2013 “Recercaixa”- Obra Social La Caixa

Trobareu els detalls de les convocatòries al web CTVG - Finançament

19è Simposi de l'IMEKO

18 i 19 de juliol tindrà lloc a Barcelona el 19è Simposi de l´IMEKO, International Measurement Confederation.

Una activitat paralel·la que es durà a terme és la 13th Summer School on 'Distributed Data Acquisition Systems',  a Vilanova del 15 al 19 de juliol. Amb reconeixement d'un crèdit ECTS per a l'estudiantat de Grau del Campus.

Més informació  a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2508