núm. 231 - Setmana del 10 de juny del 2013

La UPC signa un acord de col·laboració amb l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

La UPC va signar dijous 6 de juny un acord de col·laboració  amb l'Ajuntament que regula, entre altres, els termes de la col·laboració entre l’Ajuntament i el Campus de Vilanova per donar a conèixer la seva condició universitària, l'oferta d’estudis,  formació continuada i serveis universitaris.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2527

Innova Days 2013

27 i 28 de juny tindran lloc al Campus les I Jornades d'Innovació docent, Qualitat i Emprenedoria. Aquestes jornades neixen amb la voluntat d'integrar innovació docent, gestió de la qualitat i emprenedoria universitària. Des de la universitat  es volen i poden desplegar i potenciar les àrees mencionades per tal d’establir un vincle que perduri al llarg de la vida professional dels futurs egresats.

Pograma i Inscripcions a http://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp?id=53145

Al personal (PAS i PDI) que hi asssiteixi rebrà un certificat acreditatiu.

CUM 2013

Ja està disponible l'oferta formativa del Campus Universitari de la Mediterrània, CUM.
Cal ternir en compte que sobre el preu dels cursos cal aplicar un 10% de descompte a les persones que pertanyen a la comunitat educativa de Vilanova i la Geltrú.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2524

Arriben les PAU

11, 12 i 13 de juny arriben al Campus les Proves d'Accés a la Universitat, les PAU.
El Campus ja està a punt per rebre prop del 600 alumnes de 2n de Batxillerat del Garraf que començaran demà a examinar-se per accedir a la titulació universitària que desitgen.  Els espais habilitats corresponen tant a l'EPSEVG com a l'Aulari, edifici A i B respectivament.

English Corner

The next session of the English Corner we will talk about holidays and hobbys.

Join us!

Nova publicació del Journal of Accessibility and design for all JACCES

Ja està disponible una nova publicació de JACCES. Es tracta del volum 3 núm. 1 d’aquest any 2013. (ISSN 2013-7087). En aquesta edició es publiquen articles de l’àrea de l'enginyeria i de l’educació. Els trobareu a www.jacces.org des d’on es poden llegir en línia o també descarregar.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-Premis Nacionals de Recerca 2013- Fundació Catalana per  a la Recerca i la Innovació.
-“Becas Ignacio Hernando de Larramendi 2013”- Fundación MAPFRE.
-“Beca Primitivo de Vega 2013”-Fundación MAPFRE.

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG - Finançament

Neàopolis Open Space

Open Space és un acte creatiu on un grup de persones s'autoorganitzen i tracten oberta i directament temes que realment els interessen, per aconseguir les millors idees sobre un tema estratègic.
15 de juny, a Neàopolis, de 10h a 14h. Consulteu el programa adjunt.

Neàpolis Open Space

Sessió informativa de l'EPS i de l'IDPS

Dijous 13 de juny a les 12h a l'AA203 tindrà lloc una sessió informativa de l'EPS i l'IDPS on, a més de la presentació institucional,  estudiantat que participa o ha participat en algun dels programes explicarà la seva experiència.