núm. 13 - Setmana del 5 de Maig del 2008

FACE2FACE '08

Durant el 6 i 7 de maig, tindra lloc a l'EPSEVG la segona edició del Face2Face, el fòrum d'empreses que vol ser un espai de diàleg entre els empresaris, els futurs titulats i la universitat. Durant aquests dos dies, al vestíbul de l'escola, els representants de les empreses entrevistaran als estudiants i titulats de l'escola. Les empreses també oferiran diverses xerrades sobre el seu àmbit professional . En aquesta edició hi participaran 16 empreses i 95 estudiants.

Aturada Servei de Llicències flotants: Manteniment Software

Us informem que el proper dijous, dia 08/05/2008, de 17:00 a 17:30 hores, es procedirà a realitzar manteniment a l'equip on estan hostatjat els serveis de llicències flotants a UPC de:

SPSS per a la recerca
FORTRAN per a la recerca
AutoCAD
ProEngineer
MATLAB per a la recerca
QuarkExpress

per la qual cosa els esmentats serveis es poden veure afectats.
Aquesta actuació es realitza el primer dijous de mes a la tarda, d'acord amb el que estableix el contracte marc UPC-UPCnet pel que fa a les aturades de servei per manteniment preventiu. Disculpeu les molèsties que us pugui ocasionar,

Ampliació de l'obertura de la Biblioteca en periode d'exàmens

Obertura a partir de les 8,30h:  Des del dia 5 de maig fins el dia 30 de juny la Biblioteca obrirà a partir de les 8.30h del matí. L'ampliació de l'horari d'obertura de la Biblioteca entre setmana és possible gràcies a l'esforç voluntari del personal que treballa la Biblioteca.

Caps de setmana:  Enguany, gràcies a les gestions fetes per la Direcció del Servei de Biblioteques s'ha aconseguit ampliar amb dos  caps de setmana més el periode d'obertura extraordinària de la Biblioteca. Per tant, a partir del cap de setmana del 10-11 de maig fins el cap de setmana del 21-22 de juny la Biblioteca romandrà oberta de 10h-20h.

Cursos de formació en habilitats informacionals amb reconeixement de crèdits de lliure elecció

Properament a la Biblioteca de l'EPSEVG s'oferiran les següents sessions de formació:

Activitat 1- Els recursos d'informació politècnics: accés, ús i gestió ( Matins del 30 de juny al 4 de juliol)

Activitat 2- Cerca d'informació i metodologia per al teu treball acadèmic (PFC, TFC, etc.). Modalitat semipresencial (Tardes del 30 de juny a l'11 de juliol)

Ambdues sessions tenen una durada de 30 hores i compten amb el reconeixement de 3 crèdits de lliure elecció.

Inscripcions:   bibliotecnica.upc.es/sesfor_2004/sessions.asp

III Congrès de la Ciència

L'EPSEVG acollira entre el 12 i el 16 de maig el tercer congrés de Ciència Els Infants Protagonistes de la Ciència organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu del Garraf.

UPC –Commons: com augmentar la meva visibilitat científica? + Indicadors de qualitat 2008-2010: un repte o una oportunitat?.

El període 2008-2010 significa un nou marc per l' impuls de la planificació i la qualitat de les unitats bàsiques de la UPC.  En aquest sentit, cal  treballar cap a la consecució i millora dels indicadors que des de la Universitat se'ns demanen, una fita inassolible sense el treball conjunt de tots el que formem part de l'EPSEVG.

Per això, us convidem el  dijous 8 de maig a les 12:00 a la sala de Juntes, on s’explicarà quins són els paràmetres que hem d'assolir.

Però, sobretot,  farem especial referència al portal de documentació científica i acadèmica UPC-Commons ( http://upcommons.upc.edu/), per part de la responsable de la Biblioteca, Sílvia Sunyer. Aquest portal és d'especial interès per a la promoció i l' increment de la  visibilitat del treball acadèmic i científic del PDI.

Taula Rodona: "L'European Project Semester i les noves possibilitats de col·laboració universitat-empresa en el marc de l'EEES"

Dimarts 6 de maig a les 12hores a la A21.

Acte organitzat per la Delegació d'EStudiants

Presentacio d'un llibre del

director de l'Agència Catalana de Notícies Saül Gordillo i presentació conjunta del Portal de la Penedesfera. Dimarts 6 de maig a les 19 hores.

La Memòria del Futur, Els nostres records d’escola.

Presentació del darrer volum de la col·lecció el dimarts 13 de maig a les 18ha la Sala d’Actes de l'EPSEVG. Organitzat per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.