núm. 234 - Setmana de l'1 de juliol del 2013

Conferència sobre dades composicionals a càrrec del catedràtic Eusebi Jarauta

Dimecres 3 de juliol a les 13h a la sala d'actes tindrà lloc la conferència 'Dades composicionals: concepte i metodologia. Models aplicats a recursos naturals i enginyeria' a càrrec del catedràtic Eusebi Jarauta-Bragulat.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2536

English Corner

On July 5 at 10am a new english corner meeting, always on friday at the bar EPSEVG.

Cursos del CUM

Us recordem que a  http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2524 podeu consultar els cursos que ofereix el CUM, Campus Universitari de la Mediterrània, de juliol fins a l'octubre.

Hi ha un descompte del 10% sobre el total del curs per a les persones que pertanyen a la comunitat educativa de Vilanova i la Geltrú.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- "XIV Premio Talgo a la Innovación Tecnológica"-Patentes Talgo, S.L.U.
- "Mobile for Good Europe Awards 2013 "- Fundación Vodafone,AGE Platform Europe (AGE) and the European Disability Forum (EDF)

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG- Finançament

Acte de graduació: 29 de novembre

El proper acte de graduació serà divendres 29 de novembre, a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú. L'acte inclourà la promoció dels enginyers i enginyeres titulats el curs passat , 2011/2012, i l'actual , 2012/2013.  El canvi de data respecte dels anys anteriors respon a la voluntat de celebrar l'acte de graduació el mateix any en què s'han titulats els estudiants.

Us anirem informant de l'acte.