núm. 235 - Setmana del 8 de juliol del 2013

19è Simposi de l'IMEKO

18 i 19 de juliol tindrà lloc a Barcelona el 19è Simposi de l'IMEKO, International Measurement Confederation. IMEKO. En paral·lel i com una activitat més a Vilanova tindrà lloc la 13a Escola d´Estiu sobre Sistemes d´Adquisició de Dades Distribuïdes.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2508

English Corner

On July 12 at 10am a new english corner meeting, always on friday at the bar EPSEVG

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- "Premios Reina Sofía 2013 de Rehabilitación y de Integración"-Real Patronato sobre Discapacidad.
- "Premio "la Caixa" de Ciencias Sociales-2013"- Obra Social "la Caixa"
- Ajuts de Suport a la Formació- Creació i Millora de Cursos (MOOCS)- AGAUR (+ info al web del CTT)

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG - Finançament

Dinar d'estiu 2013

Ja tenim data pel dinar d'estiu del Campus. Serà dimecres 17 dejuliol, a les 13.30h.

Josep Anton Sánchez, professor del dept. d'Electricitat serà, una vegada més, el cuiner.
El menú és de 7€.  Cal fer el pagament a la Unitat Economia abans de dilluns 15 de juliol.

Apunteu-vos-ho!!!

Dinar d'estiu