núm. 240 - Setmana del 30 de setembre del 2013

Sessió de lectura i defensa de tesi

El Sr. Albert  Samà Monsonís, pertanyent al programa de doctorat Automàtica, Robòtica  i Visió de la UPC, llegirà i defensarà la tesi 'Human movement analysis by means of accelerometers:  Application to human gait and motor symptoms of Parkinson’s Disease' el dia 3 d’octubre a les 17h a la sala d’actes de l’EPSEVG.

Eleccions a la Junta PASF

S'ha iniciat el procés electoral per escollir representants dels treballadors/es a la Junta de PAS  funcionari de la
UPC. Més informació a la intranet de personal: https://espaipersonal.upc.edu/irj/portal/PAS_RELACIONS_LABORALS

English corner: Steve Jobs

Do you know Steve Jobs? What would you like to know about him? At the English Corner, next Friday 10 am at EPSEVG Bar we will talk, in English obviously, about Steve Jobs, while having breakfast.   At first, how to live before you die.....

Acte d'inauguració oficial del curs 2013/2014

Només recordar que la inauguració oficial del curs 2013/2014 al Campus de la UPC a Viloanova i la Geltrú tindrà lloc el 10 d0octubre, a les 12.30 h i a la sala d'actes de l'EPSEVG.

Inauguració de l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran del Garraf 2013/2014

La inauguració de l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran del Garraf  (AEUGGG) tindrà lloc el proper divendres 4 d'octubre a les 19h a la sala d'actes de l'EPSEVG, on després de la llicó inaugural 'El sistema universitari català: passat, present i futur'  a càrrec del director de l'EPSEVG , es presentaran les activitats programades pel primer quadrimestre del curs 2013/2014, que es duran aterme principalment, com ja és habitual, a l'escola, seu de l'AEUGGG.