núm. 242 - Setmana del 14 d'octubre del 2013

Inauguració del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica.

La 4a edició del Màster  en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica s'iniciarà el proper divendres 18 d'octubre, a les 16h al Museu del Ferrocarril. Joan Amorós, secretari general de FERRMED, és el ponent de la llicó inaugural 'El corredor Mediterraneo: retos y oportunidades'.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2558

Mendeley Premium

El proper 31 de desembre finalitzarà la subscripció al gestor de referències Refworks. Com a la resta d’universitats catalanes, en el seu lloc, els usuaris d’aquest programa poden accedir, des de ja,  al gestor Mendeley Premium, d'Elsevier. Mendeley és un gestor de referències bibliogràfiques innovador i integrat a Science Direct. És reconegut per la comunicat investigadora d’arreu per les seves característiques avançades de xarxa social.

Més informació sobre Mendeley consultant tutorials o visitant la seva pàgina web.

Pel que fa a la instal·lació i migració de Mendeley cal seguir les instruccions que trobareu a  http://bibliotecnica.upc.edu/content/mendeley. Pel que fa concretament a la migració és molt important seguir els passos assenyalats per poder garantir el traspàs de les referències bibliogràfiques d’un gestor a l'altre. Recordeu que a partir del 31 de desembre no es podrà accedir a Refworks.

Si teniu qualsevol dubte sobre la nova plataforma així com el procés de migració, us podeu adreçar al personal de la Biblioteca.

Votacions Junta PAS Funcionari

Us recordem que aquest dimarts dia 15 d'octubre es celebraran les votacions  per escollir als membres de la Junta de Pas Funcionari.  L'horari de votació serà de 10h. a 14h. al vestíbul de l'EPSEVG.

Christmas events in English Corner

English Corner is preparing the Christmas events. Do you want to participate? Do you want to practice your English?
Join us every Friday 10am at  the Bar EPSEVG.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-"VIII Edición del Premio a la Investigación Fundación Eduardo Barreiros 2014"

-“Primer Premio a la Innovación de la Fundación Alberto Elzaburu”

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG - Finançament

Sessió informativa del Postgrau 'Desenvolupament d'Apps en Android centrat en l'usuari'.

Dijous 17 d'octubre a les 19h a l'aula Gumà i Ferran -AA207 tindrà lloc una nova sessió informativa del postgrau 'Desenvolupament d'Apps en Android centrat en l'usuari'.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2555

Conferència de Jean-Philipe Courtois 'Innovar para liderar el cambio tecnológico'

Sr Jean-Philipe Courtois, President Internacional de Microsoft  realitzarà el proper 17 d'octubre a les 13 hores a l'Auditori l'edifici Vèrtex -Campus Nord la conferència 'Innovar para liderar el cambio tecnológico"

Durant l'acte altres persones de Microsoft Ibérica presentaran productes, serveis i iniciatives que són d'interès per a la comunitat universitària. L'acte està obert a tothom però requereix de registre previ al web de Microsoft.

Més informació a www.fib.upc.edu/fib/innovar_para_liderar_el_cambio