núm. 243 - Setmana del 21 d'octubre del 2013

Dades de la matrícula 2013/2014

Després de les últimes assignacions i matrícules realitzades a finals de setembre i d'octubre,  el nombre total   d'estudiantat a l'EPSEVG és de 1.346.

• En Preinscripció s'ofertaven 350 places, i s'han cobert 327 (93% d'ocupació)
  • Disseny: De les 100 places ofertades, s'han cobert 113 (113% d'ocupació)
  • Industrials:  De les 200 ofertades, s'han cobert 168. 32 quedaran per febrer (84% d'ocupació)
  • Informàtica: De les 50 ofertades, s'han cobert 46. 4 quedaran per febrer (92 % d'ocupació)

Elecció de Delegats de Grups

Al llarg d'aquesta setmana es procedirà a les eleccions de Delegats de Grups, els quals representaran als seus companys durant el curs 2013/2014 i tindran com a missió actuar d'intermediari entre els alumnes del seu grup i el professorat o la Direcció del Centre en tot el referent a la marxa del curs.

Des de Direcció s'agraeix  la col·laboració de tot el PDI i PAS implicats en aquest procés.

Disseny i la Geltrú/ 11 : 'Disseny i Enginyeria'

24 d'octubre s'inicia el cicle de conferències de Disseny i la Geltru d'aquest curs.
Comença amb ' Disseny + Enginyeria' a càrrec de Joan Sabata, director general de l'empresa Ànima Barcelona.  Serà a les 13h a la sala d'Actes  i es retrasnmetrà en directe per tv.upc.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2556

La Jove Cambra Internacional de Tarragona visita el CTVG.

El CTVG rebrà el proper dijous 24 d'octubre la visita de la Jove Cambra Internacional de Tarragona (JCIT) interessats en conèixer la recerca què es fa al Campus i més concretament el projecte OBSEA. Després de presentar els àmbits de recerca què es desenvolupen al Campus, a petició de la JCIT es farà una presentació de la tasca què es realitza al grup de recerca SARTI i en especial del projecte OBSEA.

SUMAr en dos projectes de l'EPSEVG

S'ha iniat  la campanya de recaptació de finançament per al desenvolupament de les 13 idees presentades en el projecte SUMA UPC, projecte de finançament col·lectiu que compta amb la col·laboració de la plataforma GOTEO.

Dos dels projectes seleccionats per a participar en la campanya tenen seu al Campus de Vilanova.  Es tracta de:

'Arribo al cel i la terra des de la meva cadira: Can Tusell'
 'EPSEVG Racing Team'

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2561

Setmana de l'accés obert

La FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) en col·laboració amb REBIUN (RED de Bibliotecas Universitarias Españolas)  ha organitzat tot un seguit d'activitats amb motiu de la celebració de la Setmana Internacional de l'Accés Obert (del 21 al 27 d'octubre) que tenen per objectiu promoure i donar a conèixer entre la comunitat acadèmica els beneficis de l'accés obert. D'entre totes les activitats destaca un cicle de seminaris que es poden seguir a través de http://recolecta.fecyt.es/node/476

English corner

English Corner:  One Friday more we will talk in English obviously while having breakfast, 10am at  the Bar EPSEVG.

Exposició 'Creativitat, Disseny i Innovació'

L’EPSEVG  participa del projecte 'Creativitat, Disseny i Innovació' que promou el Centre Cívic Urgell de Barcelona, amb l'objectiu de mostrar els treballs que es realitzen en les diferents Escoles on s'imparteixen estudis relacionats amb el Disseny.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2562