núm. 245 - Setmana del 2 de novembre del 2013

Fira de Novembre

8, 9 i 10 és la Fira de Novembre. L'EPSEVG hi participa en l'estand institucional de l'Ajuntament que aplega altres entitats de la ciutat, on al llarg dels dies es realitzaran diferents activitats. Dissabte 9 a les 12h l'Elisabert Arnó i responsables dels projectes SUMA UPC presentaran 'Vilanova SUMA a la UPC: és temps de crowfunding'.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/fira-de-novembre

SUMA-hi!

Hi ha dos projectes que impulsa gent de l'EPSEVG, en concret estudiants i des de la catèdra d'Accessibilitat, que necessiten SUMAr esforços. Es tracta de dos projectes UPC SUMA:

'Arribo al cel i la terra des de la meva cadira: Can Tusell'
, de la càtedra d'Accessibilitat.

'EPSEVG Racing Team', d'un grup de 12+1 estudiants de l'EPSEVG, com ells es presenten,  del Grau de Mecànica (8), Electricitat (1), Electrònica (2) i de Disseny Industrial  (2).

Hem de SUMAR. Només cal conèixer els projectes per saber que cal col·laborar.

Som-hi!

2a volta Eleccions a Rector: 13 novembre 2013 i suspensió de classes

El proper dimecres dia 13 de Novembre se celebren les votacions per a l'elecció de rector de la UPC en 2a volta i definitiva

El reglament de la UPC preveu la suspensió de classes durant una hora al matí i a la tarda. Per tant, la suspensió de classes serà d'11:30h. a 12:30h. i de 16:00h. a 17:00h.

D'aquesta manera podeu aprofitar per exercir el vostre dret a vot.
En el Campus de Vilanova la mesa electoral estarà situada al vestíbul de l'Escola i
l'horari de les votacions serà de 10.00h a 18.00h.

Més informació a https://seuelectronica.upc.edu/seu-electoral-electronica/eleccions-a-rector-a-2013

Examens.upc.edu

Ara que estem d'exàmens parcials,  recordem al PDI que podeu dipositar els exàmens d'aquests dies al portal específic examens.upc.edu. L'accés a aquest portal està restringit mitjançant nom d'usuari i paraula de pas. Els exàmens es poden desar en règim d'autodipòsit o els podeu fer arribar a la biblioteca.

Més informació a http://examens.upc.edu/

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- X Convocatoria del Premio ABC Solidario para ayudas a proyectos y entidades sociales.

- Premios Fundación MAPFRE 2013.

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG - Finançament