núm. 14 - Setmana del 12 de maig del 2008

Nomenaments EPSEVG

En una reunió extraordinària de la Comissió Permanent celebrada avui, s'ha noment a Ignasi Perat Benavides com a nou Sots-director de Promoció i Relacions Universitat-Empresa i Marcel Torrent Burgués com a nou coordinador dels estudis d'Electricitat.

Sorteig de projectes final de carrera curs 2007/08-2

S’ha realitzat el sorteig de tribunals per les lectures de projecte d'aquest quadrimestre 2007/08-2. Pots comprovar si ets membre d'un tribunal entrant a la pàgina de projectes i tribunals que es troba a l'apartat PDI-PAS: http://www.epsevg.upc.edu/pdipas/projectes.asp

Els terminis dels projectes final de carrera són:

L’últim dia per comunicar dia i hora de lectura a secretaria acadèmica: 16 de juny de 2008.

Primer Cicle: Dipòsit: 27 de juny de 2008, Lectura: del 7 al 11 de juliol de 2008.

Eng. Automàtica i Electrònica Ind. (Segon Cicle):  Dipòsit: 4 de juliol de 2008, Lectura: 14 al 18 de juliol de 2008.

Cursos en línia del gestor de referències bibliogràfiques Refworks

Des de la pàgina web del programari de Refworks podeu accedir, durant tot el mes de maig, a diferents cursos gratuïts i en línia sobre el funcionament d’aquest gestor de referències bibliogràfiques.

Els cursos són els següents: Refworks fundamentals (nivell bàsic), Refworks advanced features (nivell avançat), Refshare.

Per defecte són en anglès però hi ha l’opció de indicar la llengua de la sessions en castellà (27 i 29 de maig).

V Jornada Telecomunicacions a les Administracions Locals

III Congrès de la Ciència

L'EPSEVG acollira entre el 12 i el 16 de maig el tercer congrés de Ciència Els Infants Protagonistes de la Ciència organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu del Garraf.

Conferència "Fem geometria amb bombolles de sabó" a càrrec d’Anton Aubanell

12 de maig a les 18:00h. a la Sala d'Actes de l'EPSEVG. Conferència inaugural del 3er congrès de ciència.

La Memòria del Futur, Els nostres records d’escola.

Presentació del darrer volum de la col·lecció el dimarts 13 de maig a les 18ha la Sala d’Actes de l'EPSEVG. Organitzat per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.