núm. 247 - Setmana del 18 de novembre del 2013

Disseny i la Geltrú/ 12: 'Els valors en el disseny- Honest Strategy'

Dijous 21 de novembre a les 13h una nova conferència de 'Disseny i la Geltrú: 'Els valors en el disseny' a càrrec d'Héctor Robles. Tindrà lloc a la sala de la Biblioteca del Museu Víctor Balaguer, davant de l'EPSEVG.

Héctor Robles promou un nou model de fer, batejat com Honest Strategy, que unifica l'estratègia de negoci, la innovació centrada en les persones i la gestió de la cultura d'empresa. Es tracta d'un model de transformació que s'aplica a les organitzacions perquè puguin assolir felicitat, èxit i sostenibilitat a través de l'honestedat.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/disseny-i-la-geltru-12

'Disseny + Enginyeria' ja es pot consultar

La conferència anterior 'Disseny + Enginyeria' a càrrec de Joan Sabata ja està disponible a www.epsevg.upc.edu/disseny-i-la-geltru, amb la resta de conferències de 'Disseny i la Geltrú'.

Delegats de grup. Quadrimestre de Tardor 2013-20142

La setmana del 21 al 25 d'octubre es va procedir a les eleccions de Delegats de Grups, els quals representaran als seus companys durant el curs 2013/2014 i tindran com a missió actuar d'intermediari entre els alumnes del seu grup i el professorat o la Direcció del Centre en tot el referent a la marxa del curs.

En el document adjunt trobareu el llistat de delegats, també disponible a Atenea dins del curs: Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.

La direcció del Centre agraeix la col·laboració dels professors implicats en aquest procés.

Delegats de grups 2013-2014 Quadrimestre de Tardor

Torna el Fòrum InterRail

Dijous 21 de novembre torna les conferencies i taules rodones del Fòrum InterRail.

Aquest curs s'iniciarà amb la taula rodona 'La cultura ferroviaria del s.XX y el legado de sus valores en el s. XXI', formada per Eduardo Perucha, Subdirector d'Autopotecció i Emergències i Josep Perlasia, que al llarg de la seva trajectòria professional havia ocupat el càrrec de Cap de Transports i Seguretat de Catalunya i Aragó (5a. zona).

Serà a les 18.30h en el Museu del Ferrocarril de Catalunya.

2a Fira Virtual d'Ocupació

UPC Alumni ha organitzat la 2a Fira Virtual d'Ocupació, un espai digital de trobada dels titulats, titulades i l'estudiantat que està acabant els estudis amb les empreses que cerquen talent.

Fins el 24 de novembre les persones que participen poden visitar els estands virtuals de les empreses, conèixer el tipous de perfils laborals que els interessa, presentar el seu currículum, optar a més d'un miler d'ofertes de treball actuals i participar en diverses activitats i xats d'interès professionals.1.400 persones han registrat el seu currículum a la Borsa de Treball UPC Alumni, amb més d'un miler d'ofertes laborals.

Més informació a www.upc.edu/ii-fira-virtual-d2019ocupacio-upc-alumni

Canal iEnginyTV

iEnginyTV és un nou canal de comunicació del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrial de Vilanova i la Geltrú (CETIVG), on l'EPSEVG intervé com a membre col·laborador.

El primer reportage va ser 'Spin off deteció de caigudes' amb la col·laboració del CETpD. Ara us presentem el segon: 'Certificació d'eficiència energètica a Catalunya. Valoració dels tècnics i l'administració', que podeu consultar http://www.epsevg.upc.edu/ienginytv

IV Berenar matemàtic

La Societat d'Ensenyaments del Garraf (SEMG) ens convida al Berenar Matemàtic que tindrà lloc el 22 de novembre a les 18h al Foment Vilanoví (c/Sta Madrona-Pça de les Cols de Vilanova i la Geltrú). Es tracta d'una activitat gratuïta que presenta diversos jocs d'enginy i de sobretaula de contingut matemàtic, tot gaudint del berenar disponible per als assistents. L’activitat pot estendre’s a diversos camps com a Art i Matemàtiques, Matemàtiques Quotidianes, Música i Matemàtiques, etc.

Els Berenars Matemàtics s’inspiren en l’experiència pedagògica de la SEMG, en la necessitat millorar la visibilitat social de les Matemàtiques i la potenciació del jugar tot resolent enigmes matemàtics en família.

Després de la cloenda del Berenar s’oferirà una conferència del professor Jordi Deulofeu de la UB sobre “matemàtica lúdica”.

En acabat, es celebrarà un sopar matemàtic.

Programa i inscripcions

18h    Berenar matemàtic          berenarsmatematics@gmail.com
20h    Conferència divulgació
21h    Sopar matemàtic          josep.sales@gmail.com

Donen suport a l’activitat l’IMET, el Foment Vilanoví i el Centre de Recursos pedagògics del Garraf.

Acte de Graduació

Us recordem que divendres 29 de novembre tindrà lloc l'acte de Graduació de les promocions 2010/2011 i 2012/2013, que se celebrarà a les 19h a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

Podeu confirmar l'assistència a pilar.alemany@upc.edu