núm. 249 - Setmana de l'1 de desembre del 2013

Lectura de tesis doctoral

Us recordem la lectura de dues tesis doctoral del Programa de Doctorat Anàlisi Estructural, del departament Resistència de Materials i Estructures a l’Enginyeria.

Títol:  'Estudi teòric i experimental del comportament del lligament creuat posterior i del tendó patel·lar a les forces tallants del genoll caní: sa, amb escissió del lligament creuat anterior i reparat amb la técnica d’avanç de la tuberositat tibial (TTA)'.
Doctorand  Elsa Pérez Guindal
Directors  Dr. Juan José Vázquez i Dra. Carmen Díaz-Bertrana
Hora 10:30h.

Departament Resistència de Materials i Estructures a l’Enginyeria
Títol  'Análisis comparativo de la rigidez al desplazamiento antero-posterior de la rodilla canina completa, rodilla con rotura del ligamento cruzado anterior y rodilla reparada con la técnica de avance de la tuberosidad tibial (TTA').
Doctorand  Marta Musté Rodríguez
Directors  Dr. Juan José Vázquez i Dra. Carmen Díaz-Bertrana
Hora 12:00h.

Les dues tindran lloc el dijous 5 de desembre a l'aula Màster de l'EPSEVG.

Bauman Moscow State University visita l'EPSEVG

Aquest matí hem rebut la visita de degans de la Bauman Moscow State University, amb l'objectiu d'iniciar projectes de cooperació per la mobilitat d'estudiantsi per temes de recerca.

Més informació a  www.epsevg.upc.edu/Bauman

Nou reportatge d’iEnginyTV

Presentem el nou reportatge d’iEnginyTV.

En aquest programa s’exposa la situació actual de les certificacions d'eficiència energètica d’edificis a Catalunya, tant des del punt de vista dels tècnics que les realitzen com des de l'administració.

Nova publicació de JACCES

Ja s'ha publicat el volum 3, número 2 de la Journal of Accessibility and Dessign for all.
En aquest número podeu trobar articles de recerca centrats en l'anàlisi i / o rehabilitació de la discapacitat motora a causa d'una lesió cerebral o transtorns neurològics. Disponible a www.jacces.org

Complement bàsic docent i complement addcional doccent: per a PDI

S'ha iniciat el període per a sol·licitar :

• El complement bàsic docent (quinquenni estatal/complement per mèrits docents)
• El complement addicional docent (complement autonòmic per mèrits docents)

Aquests processos es sol·liciten i gestionen a través d’una aplicació informàtic que es port trobar a  http://www.upc.edu/meritsdocents

Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte amb el Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat (GPAQ)  info.trams@upc.edu

Loteria de Nadal

Encara es pot comprar loteria de Nadal de l'Escola. Ja en teniu? Perquè aquest any, sí...

Al despaxt de Direcció i Adninistració, participacions de 5€.

Dinar de Nadal

Dijous 19 de desembre dinal de Nadal
Reserveu-vos-ho a l'agenda! .

Hora, lloc, preu, menú, etc. en propers butlletins.