núm. e-Comunicats EPSEVG - Informacions Especial EPSEVG

50è aniversari de promoció 58/59

Amb motiu del 50è aniversari de l'acabament del seus estudis, la promoció del 58/59 visitarà l'EPSEVG demà 8 de maig al llarg del matí.

Petició de Programari per aules informàtiques, multimèdia i laboratoris de l’EPSEVG. Curs 2008-09

Per adequar les aules informàtiques, multimèdia i laboratoris de l’EPSEVG pel nou curs 2008-09, cal que per cada assignatura s’introdueixi el programari que s’utilitzarà. Amb aquesta informació es podrà assignar les assignatures a les diferents aules/laboratoris, i instal·lar el programari.

1. Per introduir les peticions:

Per accedir:

Usuari:  dni-lletranif                              exemple: 52345345-g

Contrasenya: data naixement                                23121980

1. Dates Importants:
  •  8 de Maig al 22 de Maig: Recollida de peticions de programari (tant nou, com programari ja existent). També si és necessari algun equipament especial (equips electrònics, nombre d’alumnes,etc). Afegir-ho a comentaris.
  • 14 de Juliol al 28 de Juliol: Prova del programari per part del PDI.

1. Consideracions:
    1. S’ha d’introduir tot el programari, encara que actualment estigui instal·lat. En cas contrari entendrem que no s’utilitza
    2. Compra de Noves llicències o programari. Les peticions s’enviaran a les diferents comissions d’escola per a que les acceptin o no. En cas d’acceptació, quedaran reflectides en el pressupost de l’any 2009, i es podrà instal·lar el programari al Q2 del 2008-09. També cal que es faci la petició via el Pla de Millora d’Equipament Docent.
    3. Renovació de llicències de Programari. El programari que es renovi amb diners de l’EPSEVG, caldrà que el PDI faci un informe de viabilitat. Llistat d’assignatures, nombre d’alumnes, comparació amb altre programari equivalent que tingui UPC llicència campus o de lliure distribució.
    4. Peticions fóra de plaç. Aquestes peticions, no es podrà garantir que el programari estigui instal·lat a principis del curs, ja que s’haurà de garantir que no influeixi negativament en l’execució del programari existent i validat al juliol.