núm. 257 - Setmana del 17 de febrer del 2014

La UPC participa en la construcció d'un telescopi de neutrins

Més d’un centenar de científics d’arreu del món es reuniran, del 17 al 21 de febrer, a l’edifici Neàpolis de Vilanova i la Geltrú  per planejar la construcció d’un gran telescopi europeu de neutrins de nova generació que estudiarà l’Univers des del fons marí. En el projecte, anomenat KM3NeT, hi participa el Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB) i  serà l’amfitrió de la reunió dels dos consorcis internacionals impulsors dels projectes ANTARES i KM3NeT

Més informació a www.epsevg.upc.edu/projecteKM3NeT

Disseny i la Geltrú/ 14: 'Disseny, jocs i educació'

20 de febrer a les 13h a la sala d'actes tindrà lloc la conferència 'Disseny, jocs i educació' a càrrec de Sergi Páez, Product Development Manager de l'empresa Educa Borras.

Parlarà , entre  d'altres, sobre  Design Management, Team leading, Design thinking, Cocreació, Negociació amb proveïdors, Gestió de projectes, Timings-Schedules i Benchmarking.

Més informació a  www.epsevg.upc.edu/dissenyilageltru_14

Torna el Fòrum InterRail

Dijous 20 de febrer torna l'activitat del Fòrum InterRail amb la conferència 'El neixement de la locomotiva' a càrrec de Xavier Nubiola, on  presentarà el seu estudi sobre la locomotora Mataró, la primera que va inaugurar la línia del ferrocarril més antiga de la Península: de Barcelona a Mataró.

Serà 20 de febrer a les 18.30h a la sala Audiovisual del Museu del Ferrocarril.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/foruminterRail

Ja podeu votar el disseny de la carpeta de la UPC 2014-2015

Fins el dia 28 de febrer es pot votar el disseny de la carpeta de la UPC pel curs vinent.
Quina de les quatre propostes és la vostra finalista?

D'INS Garraf amb la inserció de persones amb dificultats per a incorporar-se en el món laboral

D'INS GARRAF
 té com a objectiu principal la formació i inserció de persones amb especials dificultats per a incorporar-se al mercat laboral.  També gestionen la recollida de roba, mobles i altres bèns per ajudar a cobrir les necessitats bàsiques de families amb pocs recusos. Si voleu i podeu participar amb tasques de voluntarietat, truqueu al 938165878 i contacteu amb l'associació. Més informació en el document annex.

D'INS GARRAF

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-Premi Institut Cerdà 2014 a la innovació i desenvolupament de les ciutats.
-Convocatòria d’ajuts de la Fundación Biodiversidad 2014- Fundación Biodiversidad

Trobareu els detalls de les convocatòries al web CTVG - Finançament

Presentació dels avenços de Fem Jardí EPSEVG

El dia 20 de febrer a les 14h al vestíbul de l'EPSEVG  membres del projecte  Fem Jardí a l'EPSEVG presentaran els avenços del projecte del jardí en una xerrada oberta a tothom, amb una durada prevista d'uns 30 min.

10 anys de xatonada

El dimecres 26 de febrer celebrem 10 anys de Xatonada a l'EPSEVG. Comencem ja amb un mural amb fotografies d'aquest anys.

Recordeu:
  • Vestit de gala:  cal venir mudats per celebrar els 10 anys de Xatonada.
  • Xatonada sense merenga
  • Passar per la Unitat d'Economia per per pagar els 13€ del menú.
  • La Xatonada serà dimecres 26 de febrer a les 20.30h al vestíbul de l'EPSEVG
  • Hi haurà menú per als fills i filles dels assistents

Comparses 2014

Després de la xatonada, diumenge de Comparses2 de març

• Inscripció: 35€ la parella, que inclou l'esmorzar i la mateixa xaranga que l'any passant
  • Armilla: 30€ de dipòsit. Es retornaran 20€, quan es torni.

Podeu passar per la Unitat d'Economia per fer efectiva la inscripció. De fet, en un sol viatge es pot liquidar la xatonada i les comparses...

Un any més, la plaça serà nostra!

www.epsevg.upc.edu/comparses 2014