núm. 260 - Setmana del 10 de març del 2014

Trobada internacional internacional del les xarxes E-NOFALLS i ProFOUND

12 i 13 de març tindrà lloc al a l''edifici de Neàpolis i l'EPSEVG la trobada de les dues xarxes europees líders en la prevenció de caigudes tant des des la vessant mèdica com tecnològica. E-No Falls i ProFouND són les dues xarxes científiques capdavanteres en prevenció de caigudes finançades per la Comissió Europea.

Les caigudes són un de les principals motius de dependència en ancians i una de les principals causes de discapacitat en la gent gran. El repte actual no és augmentar l’esperança de vida sinó millorar-ne la qualitat mitjançant actuacions d’envelliment actiu i saludable; l’objectiu: assolir el 2020 dos anys més de bona salut a Europa.

El congrés s'inaugurarà oficialment dimecres a les 10h a l'auditori de Nepaolis.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2626

Saló de l'Ensenyament i Futura

Només recodar que el dia 12 de març comença el Saló de l'Ensenyament, la principal fira de la mostra educativa universitària de Catalunya. Els dies 14 i 15 de març, Futura, on es presenten exclusivament Màsters.

Els que hi vulguin participar només han d'escriure un correu a promocio.epsevg@upc.edu indicant la disponibilitat horària.

Segona i última sessió a càrrec d'un professor participant en l'EPS/IDP

13 de març- 16.00h. a 17.30h. - Aula AA207 -
Amb el professor Marcel van der Molen. Avas University of Applied Science, Academy of enginneering CMD. Per més informació: www.avanscmd.nl
Functional Design and Value Creation
El professor Marcel van der Molen parlarà de la seva docència en disseny funcional i creació de valor. Exposarà també models de disseny i negoci (des del punt de vista del mercat, comercial i sostenibilitat).

L'objectiu també és, a part de practicar l'anglès, veure i intercanviar idees sobre metodologia docent i reforçar els amb companys d'altres universitats.

L'assistència a aquestes sessions donarà lloc a un certificat  acreditatiu.

La última conferència de Disseny i la Geltrú en vídeo

La última,  i totes les conferències, de Diseny i la Geltrú  es troben a www.epsevg.upc.edu/curs-actual/curs-actual/disseny-i-la-geltru. També a http://upcommons.upc.edu/video/

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

-Ayudas para Proyectos Inclusivos 2014- Fundación Universia

-VIII Edición Premios Vodafone a la Innovación en Telecomunicaciones- Fundación Vodafone

Trobareu els detalls de les convocatòries al web CTVG - Finançament

Un dia a la Uni

Divendres 14 de març venen 50 estudiants de Batxillerat a passar un dia a la Uni, a la nostra uni.
Després d'una benvinguda i una breu presentació institucional, es dividiran en grups i i faran 4 tallers: de circuits impresos, automatització de processos, física i matemàtiques (coindint amb el dia del número pi).  Al llarg del dia,
estudiants de l'EPSEVG seran els seus  mentons i els acompanyanran al bar, on dinaran.

Es posa marxa, així, una nova acció per donar a conéixer l'EPSEVG a estudiantat i professorat de Batxillerat.

Presentació del projecte ECO-LAVAPIES, finalista del Premi Disseny per al Reciclatge 2013

Aprofitant l'exposició de Premi Disseny per al Reciclatge 2013, Chema Ibáñéz presenta una xerrada a l'estudiantat plantejada com una conversa amb els alumnes per parlar sobre un disseny concret, sobre com presentar-ho, com defensar-ho, i qualsevol tema relacionat amb el projecte.

Chema Ibáñez, autor del projecte ECO-LAVAPIES, finalista als premis “Disseny per al Reciclatge 2013,  i professor dels estudis de Grau de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte.

Serà dijous 13 març a les 13’00h a l'aula Màster.