núm. 261 - Setmana del 17 de març del 2014

Disseny i la Geltrú/ 15: 'Disseny i disseny'

20 de març a les 13h a la sala d'actes tindrà lloc la primer conferència de Disseny i la Geltrú en la que participen dues empreses. Es tracta de  'Disseny i Disseny' a càrrec de Carles Bel i Jesús Bel de l'empresa Bel&Bel i Toni Mayorgas de Digalix Solutions.

La conferència es retransmetrà en directe pel canal UPCtv

Més informació a  www.epsevg.upc.edu/dissenyidisseny

Proves Cangur 2014

Dijous 20 de març es celebren les proves Cangur. Més de 500 estudiants, de 3r i 4t d'ESO i de 1r i 2n de Batxillerat d'escoles i instituts del Garraf, vindran per l'EPSEVG per posar a prova els seus nivell matemàtic.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/proves_Cangur

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la relació de les últimes convocatòries publicades.

- “Premios Investigadores y Profesionales Jóvenes 2014" - Real Academia de Ingeniería
- "XXVI Convocatoria de Becas para Ampliación de Estudios en el Extranjero en Ciencias de la Vida y de la Materia"- Fundación Ramón Areces
- Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica-2014- Consell Social de la UPC

Trobareu els detalls de les convocatòries al web del CTVG - Finançament

Cafè amb l'Administrador

El  proper dimecres 19 de març a les 9.30h el Personal d'Administració i Serveis (PAS) està convidat al primer 'Cafè amb l'Administrador', un espai per explicar, tractar  i debatre temes que afecten principalment a aquest col·lectiu. A la sala de Juntes.