núm. 262 - Setmana del 24 de març del 2014

Penya Barcelonista de la UPC de Vilanova

Ha arribat el moment de fer-se soci de la penya barcelonista de la UPC Vilanova.

Ja fa 13 anys des de la seva creació i després del reconeixement explícit del F.C.Barcelona  a les penyes, la penya FCB de la UPC de Vilanova ha passat a ser una d’aquestes penyes oficialment reconegudes amb el núm.1168, formant part de la Federació de penyes del F.C.Barcelona de l’Anoia, l’Alt Penedès i el Garraf.

Per ser-ne membre, i per tal de cobrir les despeses fixes que suposa, entre d’altres l’expedició del carnet, el professor FX Villasevil, com a president, i Ignasi Perat , com a tresorer,  han fixat unes quotes anuals. A partir d’aquest curs 2013-2014 , es pot escollir entre dues modalitats de socis, en funció de la quota i dels serveis als que es pot gaudir:

Soci Premium: 25 € / any
Els avantatges, descomptes i serveis dels que es pot gaudir són:
- Descompte del 20% en les compres a les botigues oficials del FC Barcelona, fetes a través de la Penya.*
- Descompte del 15% en la compra d’entrades per a partits de Lliga.
- Participar del sorteig de les entrades per a les finals de la Copa del Rei, Champions, que el FCB posa a disposició de les penyes.
-  Visites al Museu del FCB:
  · gratuïtes per als socis que ho són del Barça i de la Penya,
  · amb cost equivalent a l’entrada per a nen als que només son socis de la Penya.
  (quan el FCB hagi lliurat el carnet, 12 mesos des del pagament de la quota)
- Assistència i participació a totes les activitats de la Penya.

Soci: 5 € / any
-  Descompte del 5 % en totes les compres a les botigues oficials del FC Barcelona, fetes a través de la Penya.*
-  Visites al Museu del FCB:
  · gratuïtes per als socis que ho són del Barça i de la Penya,
   (quan el FCB hagi lliurat el carnet, 12 mesos des del pagament de la quota)
-  Assistència i participació a totes les activitats de la Penya.

*No es farà cap compra amb descompte fins que la Penya no superi els 600€ de comanda.

Els nens i nenes menor de 14 anys poden ser socis gratuïtament, sempre que un dels dos progenitors o avi/a sigui soci Premium. (Ho seran en condició de socis).

Per ser soci, d’una modalitat o altra, cal efectuar el pagament de la quota escollida al núm. de compte de la Caixa 2100 0404 91 0101142287 abans del divendres 4 d’abril. Cal també enviar un correu-e indicant el nom, cognoms, modalitat de soci i dades de contacte fcb.upcvilanova@gmail.com

Per últim, dimarts 27 de març a l’auditori de Neàpolis de Vilanova, està exposat el projecte de remodelació del Camp Nou. De 19.30 a 20.30h membres del FCB faran una presentació del projecte atenent a les consultes que socis, simpatitzants i amics del FCB puguin plantejar.

Zona Educació. Sortides educatives i professionals del Garraf

De l’1 al 4 d’abril tindrà lloc, a Vilanova i la Geltrú, la quarta edició de la 'Zona Educació. Sortides educatives i professionals del Garraf'. Les activitats en el recinte firal, a la plaça del Mercat, es concentraran els dies 3 i 4.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/zonaE2014

Marxa l'exposició Premi Disseny al reciclatge 2013

El dia 3 d'abril serà l'últim que es podrà visitar l'exposició Premi Disseny per al reciclatge 2013 que es mostra al vestíbul de l'EPSEVG.

Més informació sobre l'exposició a  www.epsevg.upc.edu/exposiciopremireciclatge2013