núm. 263 - Setmana del 31 d'abril del 2014

Enginy i la Geltrú/7

Dijous 3 d'abril a les 13h a la sala d'actes de l'EPSEVG tindrà lloc la setena conferència d'Enginy i la Geltrú. 'AwaZza, Recerca Viatjant Cap a Producte' a càrrec de David Guijarro de Telefónica I+D.

L'assistència a la conferència per a l'estudiantat de Grau en Enginyeria del Campus pot ser reconeguda amb crèdits ECTS.  La conferència es retransmetrà en directe per canal UPCtv.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/enginy-i-la-geltru-7

Podeu trobar el vídeo de totes les conferències realitzades fins ara a www.epsevg.upc.edu/enginy-i-la-geltru. També a la videoteca de UPCCommons http://upcommons.upc.edu

Zona Educació. Sortides educatives i professionals del Garraf: 3 i 4 d'abril

3 i 4 d'abril és celebra la Zona-E. Sortides educatives i professionals del Garraf. Els dos dies, de 9h a 14.30h i de 17.30h a 20h, a la plaça del Mercat, la UPC de Vilanova hi serà present amb un estand per a mostrar els nostres estudis.També tindrem un espai en la zona habilitada per realitzar demostracions i exposicions.

Marta Díaz i Cristóbal Raya del CETpD mostraran els robots mascotes amb els que treballen. Serà dijous de 10 a 14h a la mateixa plaça del Mercat, a la glorieta.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2632

Motostudent: Ajuda'ns a fer realitat el nostre somni

Els estudiants que lideren el projecte EPSEVG Racing Team Moto  Student 2014 han tornat a obrir el micromecenatge a atrvés de GOTEO. Necessitem el nostre ajut. No podem tornar a fallar.
A continuació el seu escrit.

Ajuda'ns a fer realitat el nostre somni

Com a membres de l'escola ens encantaria poder aconseguir els medis i capital necessaris per a dur a terme el projecte que ens permeti participar en aquesta tercera edició del Motostudent i gràcies a vosaltres segur que ho aconseguirem.

Motostudent és un repte internacional entre universitats que, a grans trets, consisteix en el disseny i construcció d'una motocicleta de competició i en la realització d'un projecte industrial per fabricar una sèrie de 600 unitats. Aquest esdeveniment tindrà el seu punt més àlgid a l'Octubre, al circuit de Motorland, on tots els equips es reuniran per competir en la cursa que determinarà el guanyador i on els membres del jurat analitzaran els prototips i atorgaran premis a la millor innovació, millor disseny i millor projecte industrial.

No és suficient amb les nostres ganes i el nostre esforç, necessitem ajuda externa i, per poder aconseguir-la, hem llançat aquesta campanya de crowfonding on agrairem qualsevol tipus d'aportació. Entenem que són temps difícils per tots però qualsevol ajuda ens servirà per estar una mica més a prop d'aconseguir-ho.

Convocatòria del premi a la Qualitat de la Docència a la UPC.

El dia 4 d'abril a les 12h finalitza el termini de presentació de propostes a la convocatòria del premi a la Qualitat de la Docència a la UPC. Aquest premi,  que té una ja una trajectòria, ajudar a donar més visibilitat a la bona docència que es desenvolupa a la UPC.

Més informació a www.upc.edu/consellsocial/premis-del-consell-social/premi-upc-qualitat-en-la-docencia/presentacio

Convocatòria Medalles Adi 2014

Us fem arribar la Convocatòria Medalles Adi 2014 . Premi per estudiants al millor projecte de disseny industrial.
Per animar als nostres estudiants a participar-hi.

El termini de presentació de projectes estarà obert fins el 10 d'abril.

Bases de la convocatòria
Més informació a http://adifad.org/concursos/medallas7/concurso.php?p=home&id_concurso=59

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la última convocatoria  publicada