núm. 265 - Setmana del 22 d'abril del 2014

Setmana Cultural 2014

Del 22 al 25 d'abril celebrem la Setmana Cultural 2014 a l'EPSEVG.
Us enllacem al web on trobareu totes les activitats programdes que inclouen des d'un Concurs Fotogràfic, un taller de bollywood, un torneig de LOL o una xerrada 'Esport Universitat' de la penya barcelonista de la UPC Vilanova.

www.epsevg.upc.edu/setmana_cultural2014

La majoria d'activitats es concentren en la Diada del Campus, el dia 24, amb la competició entre titulacions.

Per al PAS/PDI s'ha organitzat una visita a l’arxiu històric del Garraf
- 24 abril, a les 12.50h
- Punt de trobada: vestíbul de l’EPSEVG
- Passeig fins a l’Arxiu.
- El Director , Rafael Mestres, ens farà una visita guiada per les instal•lacions del Castell de la Geltrú.
Inscripció prèvia a promocio.epsevg@upc.edu

Al tornar, botifarrada al Jardí a les 14.30h, 3€ (anticipada) o 4€ el mateix dia, organitzada per la Delegació d'estudiants.

La cloenda serà a les 19h, a la sala d'actes, on tindrà lloc es farà públic la titulació guanyadora del Campus 2014 i es procedirà al  lliurament del bitllet InterRail, que es sortejarà entre els estudiants participants de la titulació guanyadora.

Animeu-vos a participar en el torneig d'escacs o de futbol!

Cafè amb el Director

Us recordem que serà el dia 24 d’abril  a les 15.30 h. a l’aula AA207.

Programa Agile UPC Vilanova

A http://blocs.epsevg.upc.edu/agileupcvilanova/ trobareu tota la informació sobre el programa Agile UPC Vilanova aquesta novedosa metodologia de treball, aplicada als Treballs Finals de Grau.

Exposició de material shakesperià a la Biblioteca

Amb motiu de la celebració del dia de Sant Jordi (dia en el que s’afirma van morir Shakespeare i Cervantes) i fins el proper 8 de maig, Dia Internacional de l’Òpera, la Biblioteca de l’EPSEVG ha preparat una exposició amb una selecció de material shakesperià disponible a les Biblioteques UPC.

Reviviu la tragèdia d’en Macbeth, el valent soldat, passeu una molt bona estona amb la vivaç Comèdia dels errors o veieu el Mercader de Venècia.

6è Simposi dels Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf

El dia 24 d'abril, un any més, el Campus acull el Simposi dels Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf.
Més informació a www.epsevg.upc.edu/simposi-treballs-de-recerca-2014