núm. 268 - Setmana del 12 de maig del 2014

Acord de col·laboració entre la UPC i el Packaging Clúster

La UPC i l’Associació Clúster del Packaging han signat un conveni marc de col·laboració, que té com a finalitat establir les bases de col·laboració mútua per tal d’establir eines i sistemes comuns de treball en els àmbits de la recerca, la innovació i la formació.

El conveni ha estat signat pel President del Packaging Cluster, Sr. Artur Costa, el rector de la UPC i el director de l'EPSEVG,  que és la persona responsable d'aquest acord marc per part de la UPC.

L'Associació Clúster del Packaging és una entitat que agrupa un conjunt d'empreses i entitats importants dins de l'àmbit del packaging.

Dins dels nostres estudis del Grau de Disseny i Desenvolupament del Producte és important i estratègica aquesta col·laboració ja que ens permetrà establir contacte i possibles aliances amb les empreses del sector de packaging, algunes d'elles rellevants a nivell nacional i internacional.

La col·laboració anirà encaminada a l’organització d’activitats comunes relacionades amb la promoció de la recerca i el desenvolupament tecnològic de l'àmbit del packaging  i  la programació de cursos de formació continua a nivell de màsters en Packaging Engineering and Design.

L'EPSEVG ja forma part de Cumulus Association of Art & Design

L’EPSEVG va assistir a la reunió Cumulus Association of Art & Design celebrada 8 i 10 de maig a Aveiro amb l’objectiu de passar a formar-ne part.

Després de presentar l’activitat docent i de recerca que es du a terme al Campus i de reunir els requisits que l’associació demana, l’EPSEVG és ja un nou membre.

Aquesta acció engloba dos eixos del pla estratègic: internacionalització  i enfortiment dels estudis de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte en els àmbits de la docència, la recerca i la transferència de tecnologia, donat que la incorporació a Cumulus facilitarà la creació i consolidació de xarxes amb altres Escoles i Universitat d’arreu.

Per a més informació sobre Cumulus Association of Art & Design: www.cumulusassociation.org/

Face2Face: 14 i 15 de maig

14 i 15 de maig tindrà lloc el Face2Face, el fòrum d'empreses de l'EPSEVG.
AKO, Amiantit, Applus IDIADA, Consulcat, Prismyan, Ranstad, Service2Media i Venca són les empreses que col·laboren en aquesta vuitena edició.
En el dia 15, de 10h  a14 h,  és quan es concentra l'activitat  amb les entrevistes programades i personalitzades entre empresa i estudiant, al vestíbul, com ja és tradicional.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/f2f

Disseny i la Geltrú/ 16: 'Els disseny dels detalls'

Dijous 15 de maig a les 13h nova conferència de Disseny i la Geltrú: 'Els dissenys dels detallas' a càrrec de Salvi Plaja, de l'empresa SIMON TECH. Com sempre, a la sala d'actes.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/dissenyilageltru

La UPC participa a Expomar

Els propers dies  17 i 18 de maig se celebrarà a Vilanova i la Geltrú la segona edició de la Fira del mar, Expomar .
La tasca de recerca desenvolupada pels grups SARTI i LAB en l’àmbit marí, es podrá visualitzar al llarg del cap de semana on hi haurà una mostra de gairebé uns 40 expositors que es distribuiran entre la Rambla de la Pau, el monument a Francesc Macià i el passeig  Marítim.

El programa d’activitats comptarà amb una demostració de navegació del vehicle autònom submarí Guanay, de SARTI. Està previst que es faci una demostració dissabte al matí i l’altra per la tarda.

EPSEVG Racing Team present a la 3a Jornada UPC Alumni

Els estudiants de l'EPSEVG Racing Team han estat convidats a la III Jornada anual UPC Alumni 'L'ecosistema de l'automoció' com a participants de la competició  MotoStudent.

La III Jornada anual UPC Alumni 'L'ecosistema de l'automoció' es desenvoluparà el 14 de maig al Circuit de Barcelona CATALUNYA, coincidint amb els entrenaments de Fórmula 1.

Programa i inscripcions a http://alumni.upc.edu/3a-jornada-anual-upc-alumni-lecosistema-de-lautomocio

Llei de la ciència, la tecnologia i la innovació: difusió en accés obert

Podeu consultar la pàgina dirigida als investigadors UPC i que participen en projectes competitius nacionals, amb les indicacions i eines, per a l'acompliment del requisit de publicar en obert que disposa l'article 37 de la Llei 14/2011 de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.

Més informació a http://publica.upc.edu/ca/acces-obert/llei-ciencia

Concursos públics per a la contractació de professorat Lector.

S'ha publicat en el DOGC la resolució 573/2014 per la qual es convoquen concursos públics per a la contractació de professorat Lector.

Aquesta convocatòria es fa a l'empara dels acords 18/2014 i 93/2014 del Consell de Govern, pels quals s'aprova la convocatòria de places de lector (curs 2014-2015).

El període de presentació de sol·licituds finalitza el 17 de maig de 2014.

Més informació a www.upc.edu/concursospdi/noticies/publicacio-de-la-convocatoria-de-professorat-lector

Per  a qualsevol consulta o aclariment contactar amb el Servei de Desenvolupament Professional al telèfon 1 61 66 o bé sdp.concursos@upc.edu.

Ajuts, Subvencions i Premis de Recerca

A continuació podeu veure la última convocatòria publicada.

- "Programa de Cultura Científica y de la Innovación 2014"-FECYT

Trobareu els detalls de les convocatòries al web CTVG - Finançament