núm. 269 - Setmana del 19 de maig del 2014

Sessió informativa MUESAEI: 22 de maig

22 de maig a les 12.30h a la sala d'actes tindrà lloc la sessió informativa del MUESAEI.

Us animem a que convideu especialment als estudiants dels últims anys i projectistes a assistir-hi.

D'altra banda, el dia 20 de maig, enmarcat en l'acció de promoció Ara Màsters UPC, el MUESAEI estarà a l'EUETIB.

22 de maig: Jornada de Portes Obertes

22 de maig a les 16h tindrà lloc la última de les Jornades de Portes Obertes programades per aquest curs.
Inscripcions a www.epsevg.upc.edu/JPO

Si sabeu de qualsevol estudiant de Batxillerat o de Cicle interessat en venir i que no li vagi bé en aquesta data, el podeu derivar a promocio.epsevg@upc.edu per acordar una de nova.

Equip docent a l'orla

La Delegació d'Estudiants organitza l'orla de les promocions a punt de finalitzar. Per aquest motiu, demanen que professors i professores apareguin com a membres de l'equip docent que han tingut al llarg de la seva carrera.

Adjuntem l'escrit que han preparat.

Com a exalumne de la universitat he de dir que en tota l’etapa a la universitat no només recordem als nostres companys, moltes vegades tenim un molt bon record dels nostres professors, aquells mentors que ens han ajudat a créixer en l’ambit professional que nosaltres hem escollit.
És per això que agrairíem que el dia 20 de 9:30 a 13:30 i de 15 a 19:30 us apropéssiu a l’aula on es realitzaran les orles per fer-vos una fotografia.

Per agrair-vos aquest gest rebreu:

· Una orla A5 de les titulacions en les que impartiu classes.

· Un suport digital en el que hi haurà totes les orles de l’any en format A2 i  la vostra fotografia per poder-la utilitzar en les xarxes socials, etc.

Seminari sobre la integració de la comunicació en anglès a l'enginyeria.

Des de l'ICE estan organitzant un seminari per a PDI sobre la integració de la comunicació en anglès a l'enginyeria

Ttindrà lloc de forma intensiva el dia 18 de juny al matí (9:30-14.30) i l'impartirà la professora Constance Kampf de la Aarhus School of Business. Per l'experiència d'aquesta professora,  és un seminari especialment aplicable als programes EPS/IDPS.  Tindrà un caire eminentment pràctic i estarà orientat al treball multidisciplinar.

En el document adjunt trobareu un resum tot i que ampliarem la informació. Ara només perquè ho pugueu reservar a l'agenda.

La comunicació en anglès a les enginyeries

Nou reportatge del canal iEnginy-tv

Us presentem el nou reportatge del canal iEnginy-tv: Esplai Virtual que fusiona el model tradicional d'esplai amb el coneixement i l'ús de les noves tecnologies.

9è congrés Els Infants protagonistes de la Ciència

Aquesta setmana, del 19 al 23 de maig tindrà lloc als matins a la sala d'actes el 9è congrés 'Els infants protagonistes de la Ciència'. Prop de 500 nens i nenes de la comarca Garraf presentaran els 29 treballs d'aquest 'menut' congrés.

En el document adjunt trobareu el programa. Més informació a www.epsevg.upc.edu/congrésdelsinfants

Programa Congrés dels Infants protagonistes de la Ciència