núm. 271 - Setmana del 2 de juny del 2014

'V Conferencias Profesionales y Amateur Lleida Drone'

L'EPSEVG ha participat aquest dissabte 31 de maig en les 'V Conferencias Profesionales y Amateur Lleida Drone'.

Els estudiants Ana Corraliza, Albert García, Ruben Recasens, estudiants de Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, van presentar la feina que sota el nom 'OVI Còpter' estan realitzant dins del seu Treball Final de Grau .

Més informació a www.epsevg.upc.edu/drone

Dijous 5 de juny a les 12.45h a l'àula Màster de l'EPSEVG, AA-101,  tindrà lloc la Xerrada sobre elaboració i publicació de treballs docents dels estudiants mitjançant la Viquipèdia en català, a càrrec de Àlex Hinojo.

Àlex Hinojo, editor de la Viquipèdia en català, explicarà com fer servir l'entorn de la Viquipèdia per la elaboració i publicació dels treballs docents dels estudiants a les nostres assignatures.

III Fira Ambiental de Vilanova i la Geltrú

El proper 7 de juny en el marc de la Setmana del Medi Ambient, Vilanova i la Geltrú acull la III  Fira Ambiental. Els grups de recerca de SARTI, LAB i  l'Institut de Sostenibilitat hi seran presents amb un estand des d'on es mostraran els diferents projectes vinculats amb aquesta àrea.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/noticies