núm. 274 - Setmana del 25 de juny del 2014

II Jornades d'Innovació, Qualitat i Emprenedoria

26 i 27 de juny se celebrarà a l'EPSEVG les II Jornades d'Innovació, Qualitat i Emprenedoria. La universitat com a motor a canvi.

En aquesta segona edició es continua amb el mateix model de les primeres Jornades de presentar activitats per als tres col•lectius de la comunitat universitària i es reforça la presència de la recerca capdavantera.

Els assistents rebran de l'ICE la certificació corresponent.

Més informació i inscripcions a www.epsevg.upc.edu/IIJornades

Es posa en marxa el blog de participació 'La teva UPC'

La UPC ha posat en marxa un nou canal de comunicació interna: ‘La teva UPC’, que neix amb l’objectiu de facilitar la participació de totes les persones que formen part de la comunitat universitària i de compartir un espai de reflexió, debat i de propostes d’idees.

Podeu participar a La teva UPC a través de l’enllaç  www.upc.edu/latevaupc

Nou disseny de l'apartat web dirigit al PDI/PAS

S'ha redissenyat per fer més accessible i útil l'apartat del web de l'Escola dirigit al PDI/PAS. Aquest apartat vol ser el punt únic d'entrada per trobar tota la informació o fer les gestions oportunes.

Us animem a accedir-hi i que doneu la vostra opinió (sobre el que us agrada, no us agrada, informació, enllaços que trobeu a faltar, etc.). Podeu enviar lesvostres aportacions a stic.epsevg@upc.edu

LabVIEW per a disseny de sistemes encastats i prototipatge ràpid amb myRIO

National Instruments impartirà un curs pràctic i gratuït de 'LabVIEW per a disseny de sistemes encastats i prototipatge ràpid amb myRIO' destinat principalment a professors i investigadors.

Dijous26 de juny  a l'AL106, de 1h a 13h. Inscripció obligatòria.

Més informacio a www.epsevg.upc.edu/LabVIEW

Resultats del càlcul definitiu dels punts PAR 2013

Segons el Calendari PAR 2013 ja teniu disponibles els resultats definitius del càlcul dels PAR de l'any 2013 (PAR2013). Aquest any, com l'anterior, també s'ha fet un doble càlcul, amb els criteris anteriors (només tenint en compte el PDI UPC) i amb els criteris actuals (tenint en compte la totalitat de coautors i, en el cas de les publicacions, les institucions a les que pertanyen). Després de passar pel Consell de Govern de la UPC del proper 21 de juliol del 2014, tindreu disponible l'informe de PAR i PATT 2013 al Portal de DRAC.

Recordeu que podeu consultar els llistats de punts PAR a través de la pestanya de DRAC: CONSULTES, a l'opció:  Consulta de càlculs UPC, i que les persones que sou responsables d'un grup de recerca o d'una unitat, a més, teniu l'opció de poder consultar alguns dels llistats resumits següents: resum punts persona
i resum punts grup recerca.