núm. 275 - Setmana del 30 de juny del 2014

Curs intensiu sobre Tecnologies Marines

Avui ha començat el curs intensiu sobre Tecnologies Marines, IP Martin.
L'objectiu d'aquest curs és proporcionar una formació científica sòlida i transmetre el coneixement tecnològic avançat per als futurs tècnics,  científics i professionals encarregats de dissenyar, construir, operar i mantenir els diferents sistemes aplicats a la vigilància del medi ambient marí i les activitats de pesca industrials.

El curs, que  finalitzarà el 20 de juliol, està emmarcat dins dels Intensive Programs finançats per l'Organisme Autònom de Programes Educatius Europeus.

Més informació a www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/

Llibres UPC

Iniciativa Digital Politècnica ha posat en marxa un nou dipòsit que recull llibres tècnics editats en format electrònic per la Universitat. Principalment són llibres creats pel professorat d'aquesta universitat en l'àmbit de les serves especialitzacions (enginyeria, arquitectura i ciències).

Més informació a  http://upcommons.upc.edu/llibres/

'Les noves farmàcies robotitzades'

Us enllacem al nou reportatge del Canal iEnginy-tv : 'Les noves farmàcies robotitzades' .

Dimecres 9 de juliol, dinar d'estiu

El menú del dinar d'estiu 2014 serà:
- Insalata di Mare
- Arròs caldós d'escamarlans de Vilanova
- Sorbet de Gintònic

Josep Anton Sánchez, Oscar de Sousa i Toni Mayans seran, com ja és tradició, els cuiners de l'àpat.

Us esperem dimecres 9 de juliol a les 14h al Bar de l'EPSEVG!

Abans i fins el dia 4 podeu pagar els 10€ del menú a la Unitat d'Economia (a l'Oficina Oberta), de 9-14h.