núm. 276 - Setmana del 7 de juliol del 2014

- Insalata di Mare
- Arròs caldós d'escamarlans de Vilanova
- Sorbet de Gintònic

Josep Anton Sánchez, Oscar de Sousa i Toni Mayans seran, com ja és tradició, els cuiners de l'àpat.

Us esperem dimecres 9 de juliol a les 14h al Bar de l'EPSEVG!

Fins demà dimarts a les 14h podeu pagar els 10€ del menú a la Unitat d'Economia.

Nou nomenament de Sotsdirector de Recerca i Transferència de Tecnologia

Atesa la passada Comissió Permanent del dimecres de 2 de juliol ha estat nomenat com a nou Sotsdirector de Recerca i Transferència de Tecnologia, el professor Ignasi Perat Benavides, del departament d'Enginyeria Elèctrica, en substitució del professor José Matas Alcalá. J. Matas ha causat baixa voluntària per incorporar-se a un projecte internacional.

Més suport a la Signatura Digital d'Actes Docents

Per facilitar encara més  la
signatura de les actes des dels Serveis TIC s'ha habilitat un altre punt d'autogestió per tal de dur a terme aquesta tasca mitjançant el  certificat digital. L'equipament es troba al hall dels Serveis TIC i compta amb totes les eines que necessiteu per tal de signar les actes de les assignatures de les quals sou responsable. Com sabeu, un altre punt d'autogestió ésla Biblioteca.

Tots dos Seveis, TIC i Biblioteca, us donaran suport en la resolució d'incidències que pugui ocasionar la signatura digital de les actes.

Cloenda M2m UPC

A començament de curs 2013/14 la UPC va engegar un Pla Pilot de Mentories, anomenat M2m, que contemplava un programa d'acompanyament i "coaching" per a estudiantes de Màster i Doctorat de la nostra universitat per part de professionals amb sòlida expertesa en l'àmbit acadèmic i empresarial. Es tracta de la xarxa de mentoria M2m dins del Programa Dona 2.0 UPC.

Demà 8 de juliol es celebra la cloenda de la prova pilot edició 2013/2014, amb format de Workshop i amb el programa següent  http://www.upc.edu/igualtat/esdeveniments/8-de-julio-cloenda-m2m-edicio-2013-2014

Els interessats i interessades podeu inscriure us en el mateix enllaç.