núm. 280 - Setmana del 15 setembre del 2014

Mou-te amb el Club Esportiu UPC Vilanova

Amb l'inici del  curs i amb la il.lusió renovada, el Club Esportiu UPC Vilanova arrenca amb la intenció d'aportar nous i grans moments al curs 2014/2015 per gaudir i per recordar sempre. En allò que el Club Esportiu UPC Vilanova pugui aportar a aquest objectiu hi estarà present per a que, com a part del Campus, tota la comunitat universitària pogui treure al major profit possible tant en salut com en satisfaccions.

Per començar, el Club  Esportiu proposta una activitat divertida i per fer en equip: el RAID del MEDITERRANI. El proper dissabte 20 de setembre es ealitza el RAID del MEDITERRANI, i si t'inscrius a través del Club Esportiu UPC Vilanova tindràs de regal una samarreta tècnica.

Un raid no és un insecticida (només), és també una cursa organitzada per sectors i sempre amb el component comú de la orientació. Així hi podreu trobar sectors de cursa urbana, de BTT, de tir amb arc, de trail running, d'escalada i de kayak, entre d'altres, en el que hauràs de buscar un punts de control en un mapa.

Si no ho has fet mai, el Raid Mediterrani t'ofereix una categoria iniciació, molt assequible i que et permetrà passar un dissabte divertit, saludable i en acabar et donaran de dinar. Més informació a http://raidmediterrani.blogspot.com.es/

A més, el Club Esportiu UPC Vilanova t'ofereix per aquest primer quadrimestre:
- Oferta especial per al raid del Mediterrani
- Entrenament setmanal de running (inicació i avançat)
- Preu especial UPC al gimnàs Aqua.
- Sortides BTT
- Participació/Col.laboració en la Mitja Marató de Vilanova

No t'ho pensis més. Busca el Club Esportiu a facebook (clubesportiu.vilanova), a twitter (@EsUpcVng) o per mail (esports.epsevg@upc.edu) ... i mou-te !