núm. 281 - Setmana del 22 de setembre del 2014

Eleccions Parcials Claustre UPC 2014

El dijous 30 d'Octubre es faran les votacions a la renovació parcial del Claustre UPC. Es faran al Hall de l'EPSEVG.

A nivell d'escola, és molt important que es puguin cobrir les 3 places d'Estudiants, i també que es puguin presentar membres de l'EPSEVG a les vacants de sac únic en altres sectors (PDI, PAS).

S'ha habilitat la cartellera de sortida al pati de l'escola per la part de la Sala d'Actes per penjar tota la informació.

En aquests moments s'està revisant el cens electoral.

La presentació de candidatures es farà del 29 de setembre al 6 d'octubre (a les 13:00h)

Anima't i dóna veu a l'EPSEVG dins UPC!!

Cafè amb el Director

Dijous dia 2/10/2014. 12:30 a 13:30 a l’aula ferroviaria. Cafè amb el Director.

Entre d’altres temes, el Director ens comentarà les dades referents a la matriculació, el resultat de la consulta per crear un departament amb seu a la EPSEVG i la proposta de reestructuració departamental de l'equip de govern de la UPC.

Convocatòria de projectes d'innovació per al 2014

Segona convocatòria de projectes d'innovació per al 2014 en el marc del KIC InnoEnergy, oberta fins el 20 de novembre. Podeu consultar tota la informació a:

Els projectes han d’estar relacionats amb l'energia sostenible i connectats amb un dels següents camps temàtics:
  • Energia a partir de combustibles químics
  • Carbó net i tecnologies de gas
  • Energies renovables
  • Nuclear sostenible i convergència amb les energies renovables
  • Smart grids i emmagatzematge
  • Edificis i Ciutats intel·ligents
Els projectes han de tenir una marcada orientació al mercat i  qualsevol investigador de la UPC pot participar-hi.

KIC InnoEnergy Iberia está organitzant differents actes de presentació de la convocatòria per tot l'Estat: el de Barcelona tindrá lloc el proper 3 d'Octubre a Seu ACCIÓ
Passeig de Gràcia 129, 08008 Barcelona. Si voleu assitir-hi cal inscriure's fins al 24 de Setembre seguint el link:

Per qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte amb la Marta Pujadas (marta.pujadas@upc.edu) o Manel Rojas (manel.rojas@upc.edu).

Bibliografia recomanada

Es pot consultar la bibliografia bàsica, la bibliografia complementària i altres recursos d’informació que el PDI hagi pogut recomanar a la seva assignatura. Els estudiants podran accedir al text complet si aquest és disponible o consultar a la Biblioteca la localització i la disponibilitat dels exemplars en paper.

Les dades d'aquest portal provenen directament de la Guia docent de PRISMA, per la qual cosa si voleu modificar, completar, actualitzar o incrementar la bibliografia de les vostres assignatures heu de fer-ho directament a PRISMA.

Les biblioteques normalitzem les citacions bibliogràfiques dels documents i garanteixen, sempre que és possible, com a mínim una còpia dels títols al Catàleg de les biblioteques de la UPC.