núm. 282 - Setmana del 29 de setembre del 2014

Participació de l'EPSEVG a "Ciència en Acció"

Del 3 al 5 d'octubre el Campus estarà present al certàmen "Ciència en Acció" que té lloc al Cosmocaixa.
L'Escola participarà amb els PLEOS i d'altra banda es realitzarà una activitiat guiada a càrrec de professors del nostre Centre

Presentació del prototip creat per l'EPSEVG Racing Team Moto Student 2014

Aquest dimecres dia 2 d'octubre a les 12:30, al jardí de l’escola, tindrà lloc la festa de presentació del prototip del projecte Moto Student 2014

Hi haurà barbacoa

Cafè amb el Director

Us recordem que aquest dijous dia 2 d'octubre, tindrà lloc a l'Aula AA207 (Aula Gumà i Ferran) el cafè amb el Director.

Taller de treball UNIDISCAT. L’atenció als estudiants amb discapacitat: nou reptes.

El Consell Interuniversitari de Catalunya, a través de la Comissió Tècnica UNIDISCAT, organitza el Taller de treball L’atenció als estudiants amb discapacitat: nou reptes, adreçat al Personal Docent i Investigador i al Personal d’Administració i Serveis de les universitats.

El Taller tindrà lloc el dia 10 d’octubre de 2014 de 9 a 13.30 hores a l’Institut d’Estudis Catalans - Sala Pere i Joan Corominas (carrer del Carme 47, 08001 Barcelona)

El professor de la nostra Escola, Daniel Guasch Murillo, hi participarà.

Si voleu assistir-hi, heu de fer la inscripció prèvia mitjançant el correu electrònic jornada.unidiscat@gencat.cat; atès que l’aforament és limitat, es respectarà l’ordre d’inscripció.

Us adjuntem, annex, un document on trobareu el programa i la informació general del taller.

Programa

El dia 22 d'octubre, de 10 a 14h, s'impartirà el "Taller d'inclusió de les persones amb trastorns mentals, del comportament i de l'aprenentatge".
Aquest taller organitzat per l'ICE- UPC, tindrà lloc tant al Campus Nord com al Campus de Terrassa.
Trobareu la fitxa informativa en el següent link: http://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp?id=53372

Us animem a participar-hi!

I Jornada Col·laborativa Universitat Ciutat

El proper 7 d'octubre tindrà lloc la "I Jornada Col·laborativa Universitat-Ciutat. Sinergies per la Inclusió i la Sostenibilitat UPC-Districte de Les Corts" a l'Aula Màster UPC i a l'Ateneu de Fabricació de Les Corts. En el següent link trobareu la informació: https://www.upc.edu/igualtat/esdeveniments/1a-jornada-inclusiva-universitat-ciutat

Preus especials en assegurances pel col·lectiu UPC

Proposta d'Assegurança de Salut Privada, per als treballadors de la UPC (VILANOVA), sigui per a altes noves, com a canvis de Mútua o substitució de producte ja contractat.

Excel·lents cobertures a un preu molt competitiu.

PROMOCIÓ VÀLIDA PER SETEMBRE I OCTUBRE DE 2014.

Assessor d'Agrupació: Cèsar González
Tfon.: 619337538
Correu: jcgonzalez@agrupació.net

També realitzen comparatius d'un ampli ventall de modalitats: Vida, llar, comerç, decessos, dental...

Diptic

Visita de l'INS Joan XXIII

Aquest dijous dia 2 d'octubre, a les 10h, rebrem la visita dels alumnes de segon de Batxillerat de la branca tecnològica de l'INS Joan XXIII de l'Hospitalet de Llobregat.