núm. 284 - Setmana del 13 d'octubre 2014

La bicicleta elèctrica a l'Expoelèctric

Aquest dissabte 18 d’octubre, l’EPSEVG estarà present a Expoelèctric amb la bicicleta elèctrica.

E-bike és un projecte multidisciplinar realitzat per un equip d'estudiants de la nostra Escola i tindrà el seu lloc a aquest esdeveniment que té per objectiu donar a conèixer els beneficis de la mobilitat elèctrica i sostenible, tant als ciutadans com als professionals del sector.

Convocatòria de beques AREAS+, per a estades al Sud-est asiàtic o l'Índia

Us informem que s'ha obert la segona convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “AREAS+” de beques de la UE (consorci d’universitats europees i del sud-est asiàtic del qual la UPC forma part).

En el marc de “AREAS+” hi ha beques per marxar al sud-est asiàtic (outgoings EU->AS) i també n’hi ha perquè vinguin estudiants, professors o PAS d’aquests països (AS->EU).

En aquesta segona convocatòria, s’oferiran beques només de “target group 1” (TG1): per a persones que siguin de les universitats sòcies del projecte.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 16 de desembre de 2014

La possible incorporació dels becaris es preveu al llarg de l’any 2015.

Sol·licitud a través de la plataforma: http://www.areasapplication.eu/application/

El pdf adjunt inclou les beques que s'ofertaran en aquesta segona convocatòria AREAS.

Taula de beques AREAS

Calendari d'esdeveniments i òrgans de govern del Campus de Vilanova i la Geltrú del primer trimestre del curs 14/15

Al següent quadre hi trobareu el calendari de tots els esdeveniments així com les properes reunions dels òrgans de Govern del Campus.

Calendari

Nova imatge gràfica de l'Escola

L'EPSEVG s'ha adaptat a la Identitat Gràfica Corporativa que pauta la UPC.

Podeu consultar la nova imatge gràfica de l'EPSEVG a l'arxiu adjunt.

lmatge EPSEVG actualitzada

Loteria 2014

Ja està disponible la Loteria de Nadal de l'Escola.
La trobareu a la Unitat d'Administració i Direcció, cada participació val cinc euros.