núm. 289 - Setmana del 17 de novembre 2014

La Setmana de la Ciència al Garraf

La UPC de Vilanova col•labora un any més en la Setmana de la Ciència, que es realitza amb l’objectiu d’acostar la Ciència als estudiants. Té lloc del 17 al 21 de novembre, a la sala d'Actes, Neàpolis i Sitges (on tindrà lloc El Dia de la Ciència al Carrer). Aquest any compta amb la participació de professorat de Vilanova i de MotoStudent.

Tancament econòmic de l'exercici 2014 del CTT

Us fem arribar el calendari per al tancament econòmic de l'exercici 2014

Calendari tancament de l'exercici 2014

Convocatòries obertes

Us informem de tres convocatòries obertes sobre mobilitat:

- Eranet Plus (3rd call). Projecte coordinat per la Universitat de Barcelona que permet realitzar a estades a estudiants de grau, màster, doctorat i postdoc i mobilitat de personal en una de les universitats de Rússia de la xarxa Eranet-Plus. El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el dia 19 de desembre. Trobareu la informació a: http://www.eranetplus.ub.edu/eranet/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=121

-AREAS+ (2nd call). Projecte coordinat pel Politecnico di Torino que permet realitzar estades de mobilitat o cursar estudis complets a estudiants de grau, de màster, de doctorat i de post-doc i estades a personal acadèmic o d'administració i serveis en les universitats del sud-est asiàtic que formen part de la xarxa AREAS+. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el proper 16 de desembre.
La informació està disponible a: http://www.areas.polito.it/.

- Nova Domus. Projecte on la UPC és universitat associada que permet sol·licitar beques per doctorat, postdoc i personal acadèmic per marxar als EUA o Canadà. Termini de presentació de sol·licituds: 31 de gener de 2015.
Més informació a: http://novadomus.ub.edu/nova-domus.

Per tal de promocionar i ampliar la informació d'aquests programes, el Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionalització convoca una presentació el proper dimecres, 26 de novembre, a les 12:00 a l'Aula Màster del Campus Nord.

Dinar de Nadal

El
 dinar de Nadal de l'Escola, com ja sabeu, serà dijous 18 de desembre. A les 14:00h al Bar de l'EPSEVG.

Una vegada més, el professor Josep Antón Sánchez serà el xef de l'àpat, que consisteix en:

- Escudella i carn d'olla
- Turrons, neules i cava

Els tiquets, de 10 euros,  es poden comprar al Servei d'Economia fins divendres dia 12 de desembre. A partir de dilluns 15, 12 euros

Els que estigueu interessats en ser voluntaris per ajudar al xef, parar taula, etc. només cal que ho indiqueu en el moment de fer el pagament.

Diada dels Llunàtics de la UPC Vilanova

Dijous 20 de novembre, a les 18:00h al Jardí de l’EPSEVG, la colla castellera del nostre Campus començarà la temporada.

L'encaren amb nous reptes castellers i nous membres a la colla. Estaran acompanyats per altres colles castelleres universitàries: els Pataquers de la URV, els Bergants del Campus de Terrassa, els Penjats del Campus de Manresa i estrenant-se com a colla en aquesta diada, els Trempats de la UPF.