núm. 290 - Setmana del 24 de novembre 2014

Acte de Graduació 2013/2014

Només recordar que divendres 12 de desembre a les 19h indrà lloc l'acte de graduació de la promoció 2013/2014 a l'Auditori Eduard Toldrà.

El PAS, PDI i estudiantat que hi assisteixi, tindrà un espai reservat a l'Auditori. Podeu confirmar l'assistència a maria.belen.sanchez@upc.edu.

El Gran Recapte de la UPC també a Vilanova!

Fins al proper 12 de desembre el Campus de Vilanova participa al Gran Recapte de la UPC. A banda de recollir aliments aquest Gran Recapte també té l'objectiu de sensibilitzar-nos sobre la realitat social del país.

Si voleu participar d'aquesta iniciativa deixeu a la Biblioteca de l'EPSEVG productes com ara llegums, arròs, pasta, conserves de peix, llet, oli i aliments infantils. Recordeu que l'horari de la Biblioteca és de 08.30h a 20.00h.

Gràcies per colaborar-hi!

Key Action 2 (KA2)

El proper dia 28 de novembre, d’11:00 a 13:00 hores, a la Sala Multimèdia de l’ETSETB té lloc la reunió informativa de la Key Action 2 (KA2) que té per objectiu donar a conèixer les novetats d’aquesta convocatòria i explicar quines han estat les experiències de l’anterior. Són ajuts per finançar aliances estratègiques (strategic partnerships).

La jornada es podrà seguir per streaming i està adreçada tant a professors i investigadors interessats en preparar una proposta, com a personal de gestió i suport administratiu a projectes.

Podeu confirmar assistència a través del full d’inscripció

Convocatòria de mobilitat STA Erasmus+ 2014-15 per al PDI

Us recordem que s'han convocat ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2014-15 en el marc del programa ERASMUS+ de la Unió Europea.

Els procediment és el següent:

Les sol·licituds s’han de presentar a les sotsdireccions/vicedeganats de Relacions Internacionals d’un dels Centres Docents als quals estigui vinculat el PDI abans del proper dia 28 de novembre i han d’estar avalades amb el vist-i-plau del Director del Departament.

Cada Centre valorarà les sol·licituds que hagi rebut i les remetrà al Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionalització abans del 5 de desembre.

Biomimètica: disseny inspirat en la natura

Dijous 27 de novembre a les 12.30h a l'Aula AA201 tindrà lloc la xerrada Biomimètica: disseny inspirat en la natura, a càrrec del professor Chema Ibáñez.

Dia Mundial de la SIDA

El proper 1 de desembre, coincidint amb el Dia Mundial de la SIDA, podeu fer-vos de forma gratuïta i confidencial la prova ràpida de detecció del VIH.

Serà al dispensari ASEPEYO (2n pis de l'EPSEVG) de 12.00h a 16.00h .