núm. 293 - Setmana del 15 de desembre 2014

Sessió informativa sobre el Programa Nexus24 i la Comunitat Agile UPC Vilanova

Dimecres dia 17, a les 12.00h a la Sala de Juntes, es farà una sessió informativa informal sobre el Programa Nexus24 i també sobre la Comunitat Agile UPC Vilanova.

Els objectius són:

- donar a conèixer el Programa Nexus24 que s'ha presentat avui a l'Auditori del Vèrtex
- donar a conèixer la Comunitat Agile UPC Vilanova (projecte, resultats obtinguts fins ara, futur..)
- estimular la creació de sinèrgies per participar en aquestes iniciatives dins la comunitat EPSEVG

Junta d'Escola

Aquest dijous dia 18 de desembre, a partir de les 9.30h , a la Sala de Juntes de l'Escola, tindrà lloc la darrera Junta d'Escola del 2014.

Inscripció per participar en els tribunals de les PAU 2015

Us informem que a partir del dia 9 de desembre i fins els 13 de gener de 2015 s’obre el període d’inscripció per sol·licitar la participació en els tribunals de les PAU 2015.

Les proves es faran els dies: dimarts 9, dimecres 10 i dijous 11 de juny i dimecres 2, dijous 3 i divendres 4 de setembre.

Hi pot participar tot el personal docent universitari que compleixi la correspondència entre l’àrea de coneixement i/o titulació amb les matèries de les PAU.

Inscripció

Novetats del Servei de Relacions Internacionals

Us informem que el termini per a la presentació de sol·licituds AREAS+ per marxar al Sud-Est asiàtic s'ha postposat, donat el baix nombre de sol·licituds de nivells Doctorat, post-doc i academic staff per realitzar una estada a Àsia.

El nou termini per a  la presentació de sol·licituds AREAS+ outgoings (Europa--> Àsia) és el 16 de gener de 2015.

Aquesta informació està disponible al web del Gabinet de Relacions Internacionals.

Pel que fa a la convocatòria d'ajuts del programa Erasmus+ de mobilitat de professorat per a missions docents (STA) 2014/15, s'han concedit als 3 professors de l'Escola que n'han sol·licitat, i a més, s'obrirà una nova convocatòria al febrer.

Animem al professorat de l'escola a participar en aquestes accions de mobilitat, que fomenten l'intercanvi d'experiències, l'ús de la llengua estrangera, i la possibilitat d'establir i enfortir vincles amb universitats estrangeres.

Bones Festes!

Aquest dijous dia 18 de desembre, a les 14.00h al Bar de l'EPSEVG, tindrà lloc el dinar de Nadal de l'Escola.

Encara sou a temps de comprar el tiquet, al preu de 12 euros.

Aquest és l'últim butlletí de l'any 2014.

Us desitgem Bones Festes i Feliç 2015!