núm. 295 - Setmana del 19 de gener 2015

Projectes de l’Escola al Programa Nexus 24

La UPC ha engegat el programa Nexus24 de comunitats col·laboratives per oferir al PAS nous entorns d’aprenentatge i pràctica en projectes de millora de la Universitat. El model de treball col·laboratiu consisteix a treballar de manera conjunta per aconseguir metes comunes intercanviant idees.

Els projectes que impulsen o lideren PAS des de l'escola són:

FEM FUN-Q! Fem la qualitat fàcil i divertida.

Compartim un cas d'èxit: gestió electrònica de compres i viatges

Concurs Emprèn-UPC

La UPC posa en marxa la 5a edició del Concurs: ESTUDIA i EMPRÈN a la UPC!

Aquesta iniciativa pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la UPC. Us animem a que feu difusió entre els estudianys!

El concurs consta de dues fases:

Idea de Negoci: En aquesta primera fase es pre-seleccionaran fins a un màxim de 20 propostes finalistes o bé màxim de 25 participants d’idees de negoci.

Projecte Empresarial: Els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per estructurar i defensar una proposta empresarial viable. Un cop superada aquesta segona fase, les 10 idees de negoci que millor hagin desenvolupat el seu projecte seran els finalistes per a la seva presentació davant del jurat.

Dijous 22, reunió de Tastets d’Enginyeria 2015

El proper 22 de gener a les 12.30h tindrà lloc la reunió de Tastets d’Enginyeria 2015  a l’AA207.
Podeu fer extensiva aquesta convocatòria a totes persones del vostre departament o servei que pugui participar en aquesta acció. Recordeu que una de les necessitats bàsiques que tenim és augmentar el nombre d’estudiants en primera preferència i augmentar el màxim possible els estudiants a Vilanova.

Si us plau confirmeu-nos l’assistència. Tenim un tastet preparat per a vosaltres!

Presentació de projectes AGILE UPC

El proper dia 22 de gener a les 10h es realitzarà la sessió de presentació de projectes multidisciplinaris segona edició a l'aula AA201, per tal d'explicar la metodologia Agile UPC, pel desenvolupament de projectes multidisciplinaris mitjançant tècniques àgils de gestió de projectes.

Comparses 2015 a la UPC de Vilanova

Un any més, el Campus està preparat per la comparsa. Amb els mateixos preus que sempre! (35€ per parella, amb esmorzar inclòs).
Diumenge dia 15 de febrer, ens trobarem al vestíbul de l’EPSEVG a les 9.15h... La plaça serà nostra!

S’obre la preinscripció al Màster MUESAEI

Ja s'ha obert el termini de preinscipció del MUESAEI.

Primera convocatòria Fins el 31 de maig de 2015
Resolució 15 de juny de 2015

Segona convocatòria. Del 1 de juny fins el 10 de juliol de 2015
Resolució: 17 de juliol de 2015