núm. 306 - Setmana del 20 d'abril de 2015

La Setmana Cultural - Diada del Campus

Aquesta setmana celebrem la Setmana Cultural al Campus. La Delegació d'Estudiants ha organitzat activitats adreçades a tota la comunitat universitària i la major part es concentren en el dia 22, quan té lloc la Diada del Campus.

Participa-hi!

Visita institucional del Rector i el President del Consell Social

Dimarts dia 21 d'abril el Rector, Enric Fossas i el President del Consell Social, Ramon Carbonell, visitaran el nostre Campus.

Participació en tribunals de projecte EPS/IDPS

Per tal de promoure la participació, col·laboració i seguiment dels projectes EPS /IDPS hem pensat que tot el professorat de l'escola, que ho desitgi i que tingui un bon nivell d'anglès (ja que tot el procediment es farà íntegrament en anglès), podria participar en la defensa d'algun dels projectes.

La defensa consisteix en dues parts, una" midterm defense" els dies 29 i 30  d'abril per fer una valoració qualitativa del projecte, assessorament i per donar feedback als equips,
i una segona part, la "final defense", que serà els dies 15 i 16 de juny.

Tot i que no es formi part de cap tribunal, els dies 29 i 30 es convida a tot el professorat que vulgui assistir a les presentacions de seguiment dels projectes.

Pels que sou professors d'assignatures d'EPS/IDPS, creiem que la vostra col·laboració és molt enriquidora. També és una bona oportunitat pel professors de l'escola que vulguin conèixer l'EPS/IDPS.

Tant per la " mid-term defense" com per la "final defense "esperem també la participació de professorat estranger.

Aquí teniu el link amb els projectes:

Si esteu interessades/interessats, si us plau, envieu un correu a:
eps@upc.edu

Student Design Challenge

Des de l'EPSEVG es posa en marxa aquest concurs de disseny per a estudiants de grau i postgrau en el marc de la conferència INTERACCIÓN 2015, 16a edición de la Conferencia Internacional de la Asociación para la Interacción Persona-Ordenador (AIPO), que se celebrarà al campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú del 7 al 9 de setembre. El tema amb què s'inaugura el concurs se centra en la interacció entre ciutadans i ciutat mitjançant productes digitals interactius.

Aquest esdeveniment forma part de les activitats programades per al Congrés Interacción 2015.

Les bases del Concurs es troben disponibles a http://designchallenge.uoc.edu/

Dates importants

Enviament de projectes: 15/07/15

Notificació d'acceptació: 30/07/15

Ara, el certificat digital, amb reserva prèvia

Des d'aquesta setmana, l'entitat de registre del Campus de Vilanova passa a funcionar amb reserva prèvia. Per aquest motiu si es necessita gravar el certificat digital al Carnet UPC o es vol solucionar qualsevol incidència relacionada amb un certificat ja gravat, és obligatori fer ús de l’aplicatiu de la reserva prèvia. Podeu reservar qualsevol hora del dia entre les 10.00h i les 18.00h.

El certificat digital de la UPC s'instal·la en el xip criptogràfic del carnet universitari. Per això, per poder gravar el certificat, és imprescindible disposar del carnet universitari. A més, en el moment de gravar el certificat s'ha de presentar el NIF si la nacionalitat és espanyola, o el  NIE per altres nacionalitats.

Simposi dels Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf

Dimecres 22 d'abril pel matí tindrà lloc el simposi dels treballs de recerca de Batxillerat del Garraf. Estudiants 2n de Barxillerat exposaran els seus treballs de recerca a més dels 700 estudiants de 1r que assistiran com a oïents. Serà de 10:00h a 12:00H a la sala d'actes, l'aula BA2002, BA2004, BA2006 i BA2008. A les 12.30h a la Nau del Museu del Ferrocarril de Catalunya es llegiran els noms dels finalistes i autors dels treballs guanyadors dels simposi 2015.