núm. 314 - Setmana del 15 de juny de 2015

Clausura de l'EPS/IDPS

17 de juny tindrà lloc la clenda de l'EPS/IDPS 2015, a les 12:00h a la sala d'Actes de l'EPSEVG.

En el mateix acte, Veerle Derks i Rachelle Hofman, personal de suport als programes, faran la presentació dels seus estudis (sobre com l'EPS contribueix a l'empleabilitat dels graduats i sobre la promoció del programa, respectivament).

Curs: Communication in the Disciplines

El proper 18 de juny de 9.30 a 13.30h tindrà lloc a la AA207 el curs "Communication in the Disciplines", organitzat per l'ICE.

L'objectiu del curs és integrar la comunicació en l'enginyeria, especialment en el tema de gestió de projectes i similars. Està adreçat a tots aquells implicats en assignatures o projectes que impliquin comunicació (sigui en la llengua que sigui).

Tots els interessants encara es poden inscriure's.

Formació Telefonia IP i plataforma UPCConnect

La formació, dirigida a PDI i PAS i impartida per UPCNet, ajudarà a treure el màxim partit a aquesta tecnologia.

• Dimarts 23 de Juny de 2015
  • Hora: 10:30h a 12h
  • Aula AA207

Vols saber com redireccionar trucades, capturar trucades, configurar el mòbil amb el telèfon del despatx, utilitzar el softphone per trucar des de l'estranger com a trucada local, fer multiconferències, ...

El programa de la formació serà:

• Comparativa de les accions entre Ibercom i UPCconnect. Teminals analògics, bàsicament per si hi ha alguna duda, típicament el transferir pulsant el pulsador de colgar.
  • Presentació en powerpoint del producte nou UPCconnect : upcconnect.upc.edu
  • Explicació/demo del portal d'usuario d'UPCconnect, incloent el comunicador web.

Convocatòria - Programa RecerCaixa2015

L’Obra Social de la Caixa i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) convoquen el programa RecerCaixa 2015 per a l’impuls i suport a la investigació, i com a punt d’unió entre la ciència i la ciutadania.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 10 de juliol.

La gestora del Campus per aquesta convocatòria és Maria Raya (maria.raya@upc.edu)

Eranet Plus i Nova Domus

Oberta la convocatòria de beques a 2 projectes Erasmus Mundus acció 2, en els que participa la UPC :

Convocatòria extraordinària Eranet Plus: 2 beques per a estades de Doctorat/post-doc de russos. Termini: fins al 24 de juliol

Convocatòria de beques Nova Domus, per a estades de PDI o Doctorat, al Canadà/USA.  Termini: fins al 15 d'octubre

Agrupació Mútua per als treballadors de la UPC

Agrupació Mútua ofereix condicions i cobertures a preus especials pels treballadors de la UPC, consulta la informació al document adjunt!

Pòlissa de salut privada

Jornada Km 0. Connectem la universitat amb l'empresa

L'Ajuntament de Viladecans i la UPC, a Castelledels, han organitzat la Jornada Km 0. Connectem la universitat amb l'empresa. L'objectiu de la trobada és 'ajudar a crear relacions i afavorir coneixences que permetin col·laboracions entre investigadors i empresaris de la zona.

Tots els interessats es poden inscriure's a http://incripcio_innovacio-km-0-connectem-la-universitat-amb-lempresa/

Dinar d'estiu

Dimarts 14 de juliol, dinar d'estiu del Campus. En breu informarem de menú i preu. Ara, per reservar-ho a l'agenda!

Planificació de la Comissió Permanent i Junta d'Escola d'estiu a l'EPSEVG

Per poder planificar les agendes dels membres de la Comissió i Junta, i per informar a la comunitat, les dates de celebració d'aquestes reunions són:

La Comissió Permanent, el 30 de juny i la Junta d'Escola, el 13 de juliol

Properament informarem de l'horari i lloc d'ambdues reunions.