núm. 315 - Setmana del 22 de juny de 2015

Acreditació de les titulacions de l'EPSEVG

Els dies 15 i 16 de juny vàrem rebre el Comitè d’Avaluació Extern com a darrera fase dins del procés d’acreditació de les titulacions de grau i màster del nostre Campus.Tot i que encara estem pendents de rebre l'informe que s'han compromès a enviar en un termini màxim de cinc setmanes, van comunicar que serà favorable i que per tant, acrediten tots els graus i el màster. En aquest informe es faran una sèrie d'observacions que, en la majoria de casos, ja s'hie stà treballany dins del procés de millora constant de les nostres titulacions.

Cloenda de la 8a edició de l'EPS. Estudi de l'empleabilitat que fomenta el programa

El passat dimecres, en el marc de l'acte de cloenda de la vuitena edició de l'EPS es va presentar el resultat de l'anàlisi realitzat per Rachelle Hofman on es mostra que l'EPS millora l'empleabilitat dels estudiants que participen en el programa.

Punts PAR2014 ja disponibles

Ja són disponibles els resultats del càlcul dels punts part de l'any 2014. A partir d'aquest moment, i fins el dimarts 7 de juliol, s'obre el període de revisió de les activitats que ja apareixen valorades, per tal de detectar qualsevol errada que es pugui resoldre abans de tancar definitivament els punts PAR el dimecres 15 de juliol.

Per comunicar-nos les al·legacions podeu fer servir els canals habituals: obrint un tiquet a través dehttps://drac.upc.edu/suport, al telèfon 34034, 93 4134034 o bé a l'adreça de correu electrònic Suport.DRAC@upc.edu.

Ajuts per a la realització de la tesi doctoral

Ja està oberta la convocatória d'ajuts per a la incorporació de personal investigador en formació (FPI-UPC) per a la realització de la tesi doctoral a la UPC 2015.

El termini finalitza el 6 de juliol. La gestora del Campus per aquesta convocatòria és Maria Raya (maria.raya@upc.edu)