núm. 20 - Setmana del 30 de juny del 2008

OBRES A L'EPSEVG

A partir del proper 7 de Juliol s’iniciarà la primera fase de les obres de remodelació de la espais de la planta baixa de l’EPSEVG destinats als Serveis d’Administració que afectaran al Negociat Econòmic, al servei d’Informació i Organització i a l’Àrea de Relacions Exteriors. Està previst que les obres finalitzin a mitjans del proper mes de Setembre.

El proper dia 10 de Juliol a les 12 hores a la Sala d’Actes es farà una sessió informativa a càrrec del Sr. Joan Massagué de l’empresa IDES sobre les obres que s’efectuaran a la coberta de l’Escola que consistiran, en una primera fase, en l’eliminació de l’actual teulada d’uralita i a la seva posterior impermeabilització. Aquestes obres està previst iniciar-les el 21 de Juliol i es preveu acabar-les a principis de setembre.

Exposició a la Biblioteca: La dona, element innovador en ciència

Fins el 4 de juliol trobareu a la Biblioteca l'exposició "La dona, element innovador en ciència" .
La mostra presenta la vida i obra de 20 científiques de tots els temps, properes a les Matemàtiques. Cadascun dels panells incorpora una activitat docent relacionada d'alguna forma amb la investigació realitzada per aquestes dones.

Més informació a: http://www.rsme.es/comis/mujmat/mujer-ciencia/Exposicion.htm

Horari d'Estiu d'Univers

Per motius d'agenda es modifica l'horari d'estiu d'Univers que estarà obert els dies 3, 7 i 17 de juliol de 10 a 14 hores. Del 21 de juliol al 27 d'agost el servei estarà tancat per vacances.

Mobilitat DOCENT de professors SOCRATES (TS) 2008-2009

Qué es un TS?
Es considera mobilitat Docent de professors Socrates (TS) 2008-2009 les missions  DOCENTS realitzades  entre l'1 de juliol de 2008 i el 30 de juny de 2009, amb un mínim de 8 hores docents per setmana, a una de les universitats europees amb qui la UPC té establert un conveni d’intercanvi Sócrates. Trobareu tota la informació a la pàgina web del Servei de Relacions Internacionals de la UPC:

Procediment

Sol·licitud: Aquestes missions docents han d'estar previstes i sol·licitades abans del 2 de juliol del 2008, tot i que, més endavant es pot modificar el professor que viatja, les dates de viatge, i també la destinació. Podeu fer les sol·licituds per email a l'Àrea de Relacions Externes de l'EPSEVG (internacional.epsevg@upc.edu)

Tots els impresos, us els facilitarem un cop ens hagueu informat de les vostres previsions de mobilitat docent per al curs 2008-2009.

Ajuts

Encara no coneixem quin serà l'import de l'ajut total que rebrà la UPC,però estimem que serà similar al del curs anterior i que l'ajut individual per a cada TS sigui d'un import similar al del 2008-09 (500€ / viatge).

Horaris comissions d'avaluació curricular

Els dies de les avaluacions curriculars són el 3 i 4 de juliol del 2008 pel primer cicle i el 6 de juliol pel segon cicle, a continuació es detalla els horaris de les comissions:

Dijous dia 3 de juliol

Fase Selectiva-Informatica      09:30
Fase Selectiva-Electrònica      10:15
Fase Selectiva-Electricitat        10:45
Fase Selectiva-Telecomunic.  11:30
Fase Selectiva-Química           12:00
Fase Selectiva-Mecànica         12:30

Divendres dia 4 de juliol

Fase No Selectiva Informàtica (B1 i B2)      09:30
Fase No Selectiva Electrònica (B1 i B2)      10:15
Fase No Selectiva Telecomunic.(B1 i B2)   11:00
Fase No Selectiva Electricitat (B1 i B2)        11:45
Fase No Selectiva Química (B1 i B2)           12:30
Fase No Selectiva Mecànica (B1 i B2)         13:00

Dilluns dia 7 de juliol
Fase No Selectiva Automàtica (B1 i B2)    09:30

Les reunions es portaran a terme a l'Aula Master.

Proves d'avaluació final 2008/09-Q1

Al link: Proves d'avaluació final 2008/09-Q1 podeu trobar el calendari de les proves d'avaluació final del 2008/09-Q1. Si detecteu qualsevol incidència o voleu fer alguna modificació podeu fer enviar un correo a sio.epsevg@upc.edu abans del 3 de juliol.

Dinar de Fi de Curs de l'EPSEVG

Dimarts 8 de juliol a les 14:00 hores al vestíbul de l'escola.
Preu: 20€
Inscripcions: fins el 3 de juliol al Negociat Econòmic (Marissa Camprubí, Marian Sánchez)