núm. e-Comunicats EPSEVG - Informació Especial Docència

Capacitat de grups per la matrícula del curs 2008/09-1.

Pel curs 2008/09-1 s'actualitzat la capacitat de grups que es carregarà a PRISMA per la propera matrícula.
Aquesta informació la podeu trobar l'apartat de capacitat de grups dels horaris.

Si voleu fer alguna modificació podeu posar una incidència a l'apartat dels horaris.

El plaç per demanar canvis acabar el dijous dia 10 de juliol.

Assignació de PDI als horaris de docència pel curs 2008/09-1

1. HORARIS DOCÈNCIA CURS 2008/09-Q1

Per tal de poder donar-vos accés al Campus Digital i a PRISMA , és necessari que:

1.1) Indiqueu si sou responsables d’assignatura.
1.2) Us assigneu les hores de docència i consulta als horaris.

El termini per introduïr aquestes dades finalitza el 22 de juliol, si encara no les heu actualitzat ho podeu fer a l'adreça:

Per altre banda s’afegit als horaris informació sobre l’idioma en que s’imparteix la docència al grup, aquesta informació la podeu canviar quan s’escolleix el grup que impartiu. Per defecte surt l’idioma que teniu assignat si heu de canviar aquest idioma per defecte podeu posar una incidència per demanar el canvi.

Si voleu més informació podeu enviar un mail a sio.epsevg@upc.edu o posar una incidència a l'apartat d'horaris.